ik tikte het volgende in bij google: bingo nieuwlande
later alleen bingo
Maar deze wordt geblokkeerd door solcon.
Natuurlijk de vraag waarom ik zoek op bingo nieuwlande...
Nou, wij kerken in een voormalig schoolgebouw. Het schoolgebouw is niet ons eigendom. Er wordt van alles georganiseerd, zoals ook bingo.
Omdat er elke week bingo georganiseerd wordt, moeten we elke week de kerkzaal ombouwen tot bingozaal en als de bingo geweest weer ombouwen tot kerkzaal.
Ik was benieuwd als er ook iets op internet te vinden was over de tijden en datums van de bingo. Men zegt dat ze er 52 keer per week bingo houden. Daar was ik ff nieuwsgierig na.
dus vandaar dat ik op bingo zocht en daarom de vraag als dit ook bij jullie gefblokt wordt.
Matthijs
bingo bij google wordt geblokkeerd
bingo bij google wordt geblokkeerd
Liever Turks dan Paaps
Nou, je zal wel bij Kliksafe zitten. En dat is idd ook via Solcon, maar noem dan niet Solcon maar zeg Kliksafe het blokt.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
ik tikte het volgende in bij google: bingo nieuwlande
later alleen bingo
Maar deze wordt geblokkeerd door solcon.
Natuurlijk de vraag waarom ik zoek op bingo nieuwlande...
Nou, wij kerken in een voormalig schoolgebouw. Het schoolgebouw is niet ons eigendom. Er wordt van alles georganiseerd, zoals ook bingo.
Omdat er elke week bingo georganiseerd wordt, moeten we elke week de kerkzaal ombouwen tot bingozaal en als de bingo geweest weer ombouwen tot kerkzaal.
Ik was benieuwd als er ook iets op internet te vinden was over de tijden en datums van de bingo. Men zegt dat ze er 52 keer per week bingo houden. Daar was ik ff nieuwsgierig na.
dus vandaar dat ik op bingo zocht en daarom de vraag als dit ook bij jullie gefblokt wordt.
Matthijs
Bingo wordt ws geblokt vanwege de vele ilegale bingosite's.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian, ik krijg een blok venster te zien van solcon.
Hoe dat precies zit met kliksafe en solcon dat weet ik ook niet.
Volgens mij hebben we hier thuis wel iets te maken met kliksafe. Maar de factuur krijgen we van solcon.
ik snap er niet veel van, maar als ik maar verbinding heb.
Hoe dat precies zit met kliksafe en solcon dat weet ik ook niet.
Volgens mij hebben we hier thuis wel iets te maken met kliksafe. Maar de factuur krijgen we van solcon.
ik snap er niet veel van, maar als ik maar verbinding heb.
Liever Turks dan Paaps
http://www.google.nl/search?q=bingo&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official
Via Solcon ja.
Dus heb je kliksafe. En dat wist je niet?
Via Solcon ja.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
nou ik heb dat zelf niet geregeld. Mijn mailadres is wel solcon. mijn ip adres op OSW is ook solcon.Oorspronkelijk gepost door Gian
http://www.google.nl/search?q=bingo&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official
Via Solcon ja.
Maar kliksafe's adsl gaat via solcon dacht ik.
Liever Turks dan Paaps
Misschien betekent Bingo ook wel iets vunzigs. Soms zijn wij gewoon niet verziekt genoeg om alle woorden te weten.
Ik zocht een keer een plaatje van iemand die zich aan het scheren was. Nietsvermoedend tikte ik "######" in bij de plaatjeszoeker van Altavista.
Er ging een wereld voor me open...
### woord weggehaald om nieuwsgierigen niet in de verleiding te brengen
[Aangepast op 30/6/05 door Unionist]
Ik zocht een keer een plaatje van iemand die zich aan het scheren was. Nietsvermoedend tikte ik "######" in bij de plaatjeszoeker van Altavista.
Er ging een wereld voor me open...

### woord weggehaald om nieuwsgierigen niet in de verleiding te brengen

[Aangepast op 30/6/05 door Unionist]
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)