kerkdiensten online

Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

ben nu aan het luisteren met de avondpreek, tussenzang
Egbert

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Gabrielle
Is dat wel netjes, tijdens de kerkdienst forummen?
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Auto

Bericht door Auto »

[
Bethelehmkerk Den Haag (PKN-Bond)
Vrije Baptistengemeente Drachten
GKV Assen Noord
GKV regio Gronignen (http://www.internetkerkdiensten.nl)

Overigens kun je ook live meeluisteren met de GKV Assen-Zuid, CGK Zutphen, CGK Eindhoven, CGK Amersfoort, PKN (herv) Putten, Ger. Gem. Carterton (Nieuw Zeeland)
Weet iemand ook welke site dat is waar je de diensten van de Ger.Gem.Carterton (Nieuw Zeeland) kan luisteren?
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
nou, tijdens het forummen zag ik de posting van anemoon.

heb de link even opgezocht en hoorde dat ze juist met de tussenzang bezig waren, op dat moment , het forum verlaten en de rest van de dienst gevolgd

waar osw'en al niet goed voor is ;)
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Auto
Weet iemand ook welke site dat is waar je de diensten van de Ger.Gem.Carterton (Nieuw Zeeland) kan luisteren?
gewoon op de homepage van die kerk volgens mij

mooie site trouwens, van de homepage:
Welcome and Greetings! It is our pleasure to serve you through this web-site information. As the Lord Jesus spoke, "...but I am among you as he that serveth," (Luke 22:27) so also we desire to serve in His Name to the real needs of our fellow humans. As you proceed we hope that you will find our ministry nourishing to your soul. As always, all glory to God!
kunnen we in Nederland nog wel wat van leren
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
Oorspronkelijk gepost door Egbert
nou, tijdens het forummen zag ik de posting van anemoon.

heb de link even opgezocht en hoorde dat ze juist met de tussenzang bezig waren, op dat moment , het forum verlaten en de rest van de dienst gevolgd

waar osw'en al niet goed voor is ;)
ik vind dit wel grappig
want ze hebben nl geen tussenzang...
da's waar, het zingen na het gebed aan het begin voor de preek, de voorzang dus eigenlijk.....
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

o mooi, dan heb je dus de hele preek nog kunnen horen?
ja, ik was net op tijd
Channa

Bericht door Channa »

leuk, dan hebben we dezelfde dienst gehoord
Nog even en we luisteren allemaal naar dezelfde kerkdienst...:+
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Overigens linkt Refomarkt zondag naar prekenweb, maar dat lijkt in de statestieken op prekenweb zelf geen invloed te hebben.
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Overigens linkt Refomarkt zondag naar prekenweb, maar dat lijkt in de statestieken op prekenweb zelf geen invloed te hebben.
Wel een goed idee, zo'n link.

Voor de prekenliefhebbers: Op http://www.kerkomroep.nl kun je nu ook de diensten van Hersteld Hervormd Apeldoorn beluisteren. Aanrader: die van biddagmiddag 13-3 (Ds. C.J.P. van der Bas)
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door Auto
gewoon op de homepage van die kerk volgens mij

mooie site trouwens, van de homepage:
Welcome and Greetings! It is our pleasure to serve you through this web-site information. As the Lord Jesus spoke, "...but I am among you as he that serveth," (Luke 22:27) so also we desire to serve in His Name to the real needs of our fellow humans. As you proceed we hope that you will find our ministry nourishing to your soul. As always, all glory to God!
kunnen we in Nederland nog wel wat van leren
http://www.rcnz.org/sermon.html

Probleem is wel de tijdverschillen. Zaterdagsavonds om 10 uur en zondagsmorgens om 7.00 zijn in mijn gezin niet de ultieme prekenluisterrijden.

De kwaliteit van de uitzendingen is overigens niet daverend. De microfoon staat veels te hard. Maar ze reageren niet op mijn opmerkingen daarover. De bandjes vanuit Carterton zijn trouwens ook allerbelabberdst van kwaliteit. 't Kost een heleboel werk om ze PrekenWeb-klaar te maken en sommigen bevatten zo veel ruis en zo weinig preekvolume dat ze helemaal ongeschikt zijn om te beluisteren.:sne
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Gisteren dachten we een belijdenisdienst mee te gaan maken. 't Is toch geweldig als jonge mensen openbare belijdenis van hun geloof willen doen!

We waren niet eens laat, zo'n twintig minuten voor aanvang van de dienst, maar toen kwamen ons al mensen tegemoet die onverrichter zake terugkeerden: "vergeet het maar, 't is vol, je kunt er niet meer bij".

Zo misten we dus de belijdenisdienst. Wat is 't dan fijn om terug te kunnen vallen op de diensten van de Bethlehemkerk in Den Haag, waar je de dominee niet alleen hoort, maar ook ziét. Zeker voor de kinderen maakt dat het een stuk gemakkelijker om de aandacht erbij te houden!
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie