TIP: http://www.marktplaats.nl/z/huis-en-inr ... goryId=504Zita schreef:Helma! Hoe heeft de kasteelheer het opgelost?Auto schreef:Je zou helma eens moeten vragen hoe de kasteelheer het bij hun heeft opgelost bij hun voorraamZita schreef:Enkel glas (gedeeltelijk glas in lood) in de woonkamer. We waaien (en vriezen) zowat van de bank af. Vanmiddag de hele kamer op z'n kop gezet, zodat we niet meer in de buurt van de ramen zitten. Nu dus wel opgepropt met de banken en stoelen in een hoek, maar ach, da's wel weer gezellig.
Onze kat krijgt de zenuwen van de omgebouwde kamer, en we krijgen het nog steeds niet warmer gestookt dan 17,5 graden. Als je aan het werk bent, is dat een prima temperatuur, maar voor een rustige zondag misschien wel wat fris.
Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen [2]
Vandaag beide uitgevers nog maar een mail gestuurd; de laatste belofte was op 7 januari; dat ik het dagboek eind van die week binnen zou hebben.helma schreef:Het gaat mij niet perse om het dagboek, maar ik vind het super slordigMara schreef:Dat is irritant, maar meer omdat je geen goed antwoord krijgt. Wel beloven, maar niet doen.
Had je het anders niet gedaan, of maakt dat op zich niets uit?
Wij hebben nu een stuk of 8,9 dagboeken inmiddels, we zijn op 1 januari gewoon weer in een oude begonnen.
Is zodoende weer nieuw.
Onze dochter had de HSV met Psalmen op haar verlanglijstje staan; zo'n gratis dagboek erbij is dan leuk.
Als ze zo'n actie hebben dan verwacht je toch gewoon dat je hem krijgt? Als je zo'n actie verzint hou je er dan ook aan of verzin hem niet.
Het gaat me nu niet meer om het dagboek (die heeft ze al van iemand anders gekregen voor haar verjaardag) maar om het principe.

Yes! Vandaag doet den Hertog het dagboek op de post! 

Hoe een ergernis kan leiden tot een overwinning...helma schreef:Yes! Vandaag doet den Hertog het dagboek op de post!
Dan ben je het nu aan het uitpakken 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
yes; binnen!
andere dochter blijgemaakt
andere dochter blijgemaakt

Mensen die je even heel makkelijk vertellen waarvoor je dankbaar moet zijn. Ja, tuurlijk kunnen dingen altijd erger. Maar daar kun je niet zoveel mee. En dankbaar zijn gaat niet op het commando van een ander.
Tja, doet me denken aan wijlen mijn opa. Die werd op 't laatst ook nogal hulpbehoevend. Oma zei vaak "wees toch blij dat je...." nou ja, de ene keer dit, de andere keer dat: net wat je zegt, 't kan altijd nog erger. Maar dat "wees toch blij dat..." werd opa soms ook teveel, en dan barstte hij wel eens uit "ik moet ook altijd maar blij zijn!"Zita schreef:Mensen die je even heel makkelijk vertellen waarvoor je dankbaar moet zijn. Ja, tuurlijk kunnen dingen altijd erger. Maar daar kun je niet zoveel mee. En dankbaar zijn gaat niet op het commando van een ander.
~~Soli Deo Gloria~~
Blij blij mijn hart is altijd blij... leerden we op de basisschool in Ons Dorp.Hendrikus schreef:Tja, doet me denken aan wijlen mijn opa. Die werd op 't laatst ook nogal hulpbehoevend. Oma zei vaak "wees toch blij dat je...." nou ja, de ene keer dit, de andere keer dat: net wat je zegt, 't kan altijd nog erger. Maar dat "wees toch blij dat..." werd opa soms ook teveel, en dan barstte hij wel eens uit "ik moet ook altijd maar blij zijn!"Zita schreef:Mensen die je even heel makkelijk vertellen waarvoor je dankbaar moet zijn. Ja, tuurlijk kunnen dingen altijd erger. Maar daar kun je niet zoveel mee. En dankbaar zijn gaat niet op het commando van een ander.
Laatst gewijzigd door -DIA- op 02 feb 2013, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lees ik dit goed, DIA??? Noem jij Rijssen een dorp?-DIA- schreef:...............in Ons Dorp.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Nee dat was mijn geboortedorp, waar ik geboren en getogen ben.Luther schreef:Lees ik dit goed, DIA??? Noem jij Rijssen een dorp?-DIA- schreef:...............in Ons Dorp.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
bij ons was het een ''boos bollletje''-DIA- schreef:Blij blij mijn hart is altijd blij... leerden we op de basisschool in Ons Dorp.Hendrikus schreef:Tja, doet me denken aan wijlen mijn opa. Die werd op 't laatst ook nogal hulpbehoevend. Oma zei vaak "wees toch blij dat je...." nou ja, de ene keer dit, de andere keer dat: net wat je zegt, 't kan altijd nog erger. Maar dat "wees toch blij dat..." werd opa soms ook teveel, en dan barstte hij wel eens uit "ik moet ook altijd maar blij zijn!"Zita schreef:Mensen die je even heel makkelijk vertellen waarvoor je dankbaar moet zijn. Ja, tuurlijk kunnen dingen altijd erger. Maar daar kun je niet zoveel mee. En dankbaar zijn gaat niet op het commando van een ander.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
- François Turretini
Een kleine ergenis van mij is dat meneer Claude Debussy het in zijn compositie 'Clair de Lune' niet nodig vond om op te schrijven dat hij van maatsoort wisselt, maar gewoon ineens maar acht achtsten opschrijft in een 9/8 maat, en er doodleuk 'Rubato' boven schrijft. 

Dat geknuffel op RF.
Schat... en:
Mag het misschien een onsje minder?
Schat... en:

- MarthaMartha
Voor jou:Afgewezen schreef:Dat geknuffel op RF.
Schat... en:![]()
![]()
![]()
![]()

(ik vond dat schat wel lief eigenlijk)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!