ik gebruik het al jaren niet meer maar het was een goed programma, met uitwisselen van bestanden is het wel erg handig dat iedereen ongeveer hetzelfde gebruiktOorspronkelijk gepost door HendrikusHaha, zijn hier nog meer van die verstokte WP'ers? Soms voel ik me net een fossiel als ik WP opstart (9 weliswaar), maar het bevalt me nog steeds uitstekend!Oorspronkelijk gepost door limosa
Word daarentegen is een drama, WP5.1 is nog beter.
Internet explorer of Firefox?
Nou dat valt mee. Een groot probleem van verschillende browsers (ongeveer net zoals dat bij tekstverwerkers is) is dat dingen minder goed uitwisselbaar zijn. Er zijn van die site's die eerst kijken welke browser je hebt en afhankelijk daarvan wordt de pagina opgebouwd. Als iedereen dezelfde zou gebruiken had je dat niet nodig. Of als al die browsers zich aan de standaard zouden conformeren maar dat blijkt ook nogal lastig voor de heren ontwikkelaars.Oorspronkelijk gepost door Lecram
we gaan offfff topiccccc
Er is een ernstig lek gevonden in de browser Firefox van Mozilla. De kwetsbare plek kan door kwaadwillenden gebruikt worden om programma's te installeren en op te starten vanaf een geïnfecteerde pc.
Het JavaScript-lek kan worden misbruikt, als gebruikers van Firefox zich laten verleiden tot het bezoeken van en klikken in een speciaal ontwikkelde website waarop een kwaadaardig programma is opgenomen. Met de programmatuur krijgen kwaadwillenden toegang tot de pc en (persoonlijke) gegevens die niet zijn versleuteld.
De Mozilla Foundation heeft op dit moment nog geen oplossing voor het lek. Gebruikers die problemen willen voorkomen kunnen het beste in het menu Extra van de browser de opties JavaScript inschakelen en Webfuncties: Websites toestaan programmatuur te installeren uitschakelen.
Op de site De Waarschuwingsdienst staat meer beveiligingsadvies over het lek.
Bron: HCC magazine
Het JavaScript-lek kan worden misbruikt, als gebruikers van Firefox zich laten verleiden tot het bezoeken van en klikken in een speciaal ontwikkelde website waarop een kwaadaardig programma is opgenomen. Met de programmatuur krijgen kwaadwillenden toegang tot de pc en (persoonlijke) gegevens die niet zijn versleuteld.
De Mozilla Foundation heeft op dit moment nog geen oplossing voor het lek. Gebruikers die problemen willen voorkomen kunnen het beste in het menu Extra van de browser de opties JavaScript inschakelen en Webfuncties: Websites toestaan programmatuur te installeren uitschakelen.
Op de site De Waarschuwingsdienst staat meer beveiligingsadvies over het lek.
Bron: HCC magazine