AdAware
-
- Contacteer:
waarom wil je dat weten?Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Weet iemand het verschil tussen Ad-aware 6 en Ad-aware SE
:pu
als je nu moet downloaden gewoon de laatste versie nemen, oude versies kun je op deze site vinden
-
- Contacteer:
Daar gaat het niet om.Oorspronkelijk gepost door limosawaarom wil je dat weten?Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
als je nu moet downloaden gewoon de laatste versie nemen, oude versies kun je op deze site vinden
Allebei de versie's zijn te downloaden
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
volgens Lavasoft:Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2eDaar gaat het niet om.Oorspronkelijk gepost door limosawaarom wil je dat weten?Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Allebei de versie's zijn te downloaden
Monday, October 08, 2004
Please upgrade to Ad-Aware SE.
We are now discontinuing reference file and product support for Ad-Aware 6 and urge users to upgrade their existing copies to the new Ad-Aware SE. We continued support of the older version of Ad-Aware to allow users time to upgrade while still enjoying the protection they have come to expect from our software.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
AdAware heeft bij mij dus een of ander bestandje verwijderd waardoor mijn startmenu niet meer vanzelf verdwijnt. Dat blijft dus (als je er even in aan het zoeken bent) in beeld. De enige manier om het weg te krijgen was de computer opnieuw opstarten. Afgelopen week is er iemand voor langs geweest: hij is anderhalf uur bezig geweest om dit probleem te verhelpen... ik denk dat het aan AdAware lag... !!!
-
- Contacteer:
Kan goed kloppen.
Met Spybot is het tegenwoordig een fluitje van een cent om alles ikn oude stat te herstellen.
Ik denk dat de meeste systemen na verloop van tijd instabiel worden door onkundig ad-aware gebruik en het plompverloren weggooien van virussen.
Met Spybot is het tegenwoordig een fluitje van een cent om alles ikn oude stat te herstellen.
Ik denk dat de meeste systemen na verloop van tijd instabiel worden door onkundig ad-aware gebruik en het plompverloren weggooien van virussen.
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
-
De alles-in-éénoplossing tegen spyware: Hitman Pro
Vanmorgen las ik hierover een artikel in de krant.Oorspronkelijk gepost door Johannes 3:16
Hitman Pro geïnstalleerd - en inderdaad: dan wordt er écht grote schoonmaak gehouden. Het programma automatiseert de werking van allerlei bestaande antispyware-software en veegt de computer in één bewerking schoon. Aanbevolen!
Het is trouwens ontwikkeld door een slimme Tukker (niet -tje) :+
[Aangepast op 20/1/05 door Hendrikus]
~~Soli Deo Gloria~~
Hahahah, ik heb Hitman er ook opgezet. En idd, werkt primaOorspronkelijk gepost door HendrikusVanmorgen las ik hierover een artikel in de krant.Oorspronkelijk gepost door Johannes 3:16
Hitman Pro geïnstalleerd - en inderdaad: dan wordt er écht grote schoonmaak gehouden. Het programma automatiseert de werking van allerlei bestaande antispyware-software en veegt de computer in één bewerking schoon. Aanbevolen!
Ik wacht nog even.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeHahahah, ik heb Hitman er ook opgezet. En idd, werkt primaOorspronkelijk gepost door HendrikusVanmorgen las ik hierover een artikel in de krant.Oorspronkelijk gepost door Johannes 3:16
Straks blijkt half nederland met gecraste computers te zitten vanwege een foutje....

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.