Onze zeeuwse MP (leuk)

David J

Bericht door David J »

Oorspronkelijk gepost door takkie
het is hem duidelijk niet,
het zeeuws van de verslaggeefster is ook niet helemaal echt
Het is hem duidelijk wel. En wat de verslaggeefster betreft: ken jij alle 'soorten' Zeeuws? Ik kan me vergissen, maar ik meende Zeeuws-Vlaamse accenten te horen. Iemand in de zaal die er echt verstand van heeft?
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door takkie
het is hem duidelijk niet,
het zeeuws van de verslaggeefster is ook niet helemaal echt
Dit is idd een beetje een slag in de lucht.

Verklaar u nader....
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
takkie

Bericht door takkie »

Als je goed luistert, hoor je hem een soort grinniken na zijn eerste zin, t lijkt net alsof hij helemaal in een deuk ligt ( kan natuurlijk, maar daar heb ik mijn twijfels bij, wat zou er grappig aan zijn?)

verder gaat het interview helemaal nergens over, wat ik ook niet echt bij hem vind passen.

Voor dat dialect heb ik niet echt een verklaring, zo goed ben ik niet in zeeuws, maar kheb wel zeeuws bloed in me:cool: en de keren dat ik in zeeland kwam, was in zeeuws vlaanderen, en daar praten ze toch anders zeeuws, meer in elkaar overvloeiend, en bijna onverstaanbaar.

maar goed, laat ikw a genuanceerder worden, ik( maar wie ben ik) denk dus dat het hem niet is.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
en zo lacherig ken ik 'm ook niet..
Ken je hem dan persoonlijk? Dat kost een tiet zegt ie...

Ik heb hem eens helemaal, HELEMAAL in een deuk gehoord. Robert Jensen een promotieliedje gemaakt voor het CCCCDDDDAAAAAAAAAAAAAAA!!!!Hij bescheurde het die Balkenende! Echt geweldig gave vent vind ik die Balkie :) :bou::bou::bou:

Het is hem echt wel hoor :)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
nicname

Bericht door nicname »

Of 't 'm nu wel of niet is, 't klinkt gewoon leuk. En als hij het is, dan heeft tie toch wel humor om zo'n interview te geven!
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Of 't 'm nu wel of niet is, 't klinkt gewoon leuk. En als hij het is, dan heeft tie toch wel humor om zo'n interview te geven!
HIJ IS HET!!!!!!!!!! :%
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
Oorspronkelijk gepost door nicname
HIJ IS HET!!!!!!!!!! :%
Zeker weten.:bou:
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Jelle

Bericht door Jelle »

Het is duidelijk een imitator die hier aan het werk is.:ha:,
Daphne

Bericht door Daphne »

hebben jullie Balkenende nooit horen praten ofzo :pu
Jelle

Bericht door Jelle »

Nee, De klank van het lagere stemgeluid klopt niet helemaal met zijn echte stem.
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Omroep Zeeland die zal heus niet een nep interview op hun website plaatsen hoor. En het Zeeuws klinkt echt wel echt.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Zeckie
Omroep Zeeland die zal heus niet een nep interview op hun website plaatsen hoor. En het Zeeuws klinkt echt wel echt.
Maar het is wel omroep Zeeland he:D:D
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Gisteren heb die uitzending van Balkenende bij Jensen nog even teruggeluisterd. Nou dan hoor je 'm lachen hoor bij 'onze vrienden van yóórin'.

Hij kan echt 'zo gek als 'n deur' doen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Gisteren heb die uitzending van Balkenende bij Jensen nog even teruggeluisterd. Nou dan hoor je 'm lachen hoor bij 'onze vrienden van yóórin'.

Hij kan echt 'zo gek als 'n deur' doen.
Heb je daar een link van? Of meer gegevens? Wil ik ook wel horen.
Be yourself, there are plenty of others.
Plaats reactie