Dat is een mogelijkheid.Erasmiaan schreef:Jawel. Je hebt je pincode niet voldoende afgeschermd.refo schreef:Pinfraude doe je niet zelf.
opgelicht via marktplaats....
Re: opgelicht via marktplaats....
let op hier is er weer 1!
http://link.marktplaats.nl/377457296
http://link.marktplaats.nl/377457296
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ben ik net aan 't telebankieren
staat er 40 euro bijgeschreven
i.v.m. opheffen rekening (Rabobank)
ik heb helemaal geen rabobankrekening; laat staan opgeheven.
laat ik het even op me inwerken; kijk ik nog even goed naar het ineens toch wel bekende rekeningnummer
Pak gauw de papieren erbij die ik nog bij de politie moet inleveren: en ja; het rek. nummer van de Bosatlas!!
ben wel benieuwd wat voor verhaal er nu achter zit....

laat ik het even op me inwerken; kijk ik nog even goed naar het ineens toch wel bekende rekeningnummer
Pak gauw de papieren erbij die ik nog bij de politie moet inleveren: en ja; het rek. nummer van de Bosatlas!!

Wie weet is de man tot zichzelf gekomen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Zo hé, dat is wel mooi zeghelma schreef:ben ik net aan 't telebankieren
![]()
![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Let op bij adv. van institutie van de Niet/Cammeraat of andere dure boeken; er is een oplichter die wel geld opstrijkt maar niet verstuurt.
Op zich is dat niks nieuws. Oplichters in refokringen bestonden al ver vóór internet.helma schreef:Let op bij adv. van institutie van de Niet/Cammeraat of andere dure boeken; er is een oplichter die wel geld opstrijkt maar niet verstuurt.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Opgelichte mensen uit refokringen bedoel je.Mara schreef:Op zich is dat niks nieuws. Oplichters in refokringen bestonden al ver vóór internet.helma schreef:Let op bij adv. van institutie van de Niet/Cammeraat of andere dure boeken; er is een oplichter die wel geld opstrijkt maar niet verstuurt.
Nee, ook de daders bevonden zich in deze kringen. Of het de tegenwoordige tijd ook betreft, weet ik niet. Maar zou best kunnen.refo schreef:Opgelichte mensen uit refokringen bedoel je.Mara schreef:Op zich is dat niks nieuws. Oplichters in refokringen bestonden al ver vóór internet.helma schreef:Let op bij adv. van institutie van de Niet/Cammeraat of andere dure boeken; er is een oplichter die wel geld opstrijkt maar niet verstuurt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon