Als je er even een paar bewaard komen we ze even 'langshalen'henriët schreef:..ik druk aan het ouwejaarspoetsen ben;)
...ik bijna in de welbekende oudejaarsmelancholiek aan het komen ben..
.... ik Zeeuwse oliebollen eet:)

Als je er even een paar bewaard komen we ze even 'langshalen'henriët schreef:..ik druk aan het ouwejaarspoetsen ben;)
Gecondoleerd, en sterkte de komende tijd!vlinder schreef:....de eerste begrafenis in het nieuwe jaar al in mijn agenda genoteerd staat. Mijn oma is zaterdagavond overleden na een ziekbed waarbij kanker haar helemaal heeft uitgeput.
vooral dat laatstehenriët schreef:..ik druk aan het ouwejaarspoetsen ben;)
Gecondoleerd.vlinder schreef:....de eerste begrafenis in het nieuwe jaar al in mijn agenda genoteerd staat. Mijn oma is zaterdagavond overleden na een ziekbed waarbij kanker haar helemaal heeft uitgeput.
Gecondoleerdvlinder schreef:....de eerste begrafenis in het nieuwe jaar al in mijn agenda genoteerd staat. Mijn oma is zaterdagavond overleden na een ziekbed waarbij kanker haar helemaal heeft uitgeput.
Afgewezen schreef:... ik na anderhalve dag afwezigheid mijn social media niet meer bijgewerkt krijg...
Het is een misverstand dat je je sociale media zou moeten bijwerken...Afgewezen schreef:... ik na anderhalve dag afwezigheid mijn social media niet meer bijgewerkt krijg...
Stil maar, bijwerken is een breed begrip...Luther schreef:Het is een misverstand dat je je sociale media zou moeten bijwerken...Afgewezen schreef:... ik na anderhalve dag afwezigheid mijn social media niet meer bijgewerkt krijg...
Ik gebruik twitter als nieuwsbron, beetje te vergelijken met nu.nl.
FB is niet voor discussies met meer voor 1 op 1 gesprekken met mensen die wat verder weg wonen.
Of moet je nos.nl en nu.nl en refdag.nl ook nog helemaal bijwerken?
Ah... je overdreef een beetje....Afgewezen schreef:Stil maar, bijwerken is een breed begrip...Luther schreef:Het is een misverstand dat je je sociale media zou moeten bijwerken...Afgewezen schreef:... ik na anderhalve dag afwezigheid mijn social media niet meer bijgewerkt krijg...
Ik gebruik twitter als nieuwsbron, beetje te vergelijken met nu.nl.
FB is niet voor discussies met meer voor 1 op 1 gesprekken met mensen die wat verder weg wonen.
Of moet je nos.nl en nu.nl en refdag.nl ook nog helemaal bijwerken?
Niet misleidend derhalve.WimA schreef:Het woord "sociale media" net zo misleidend is als het woord "levensverzekering"?
Huisman, ik mis je op FB. Het is geen vervanging van RF, absoluut niet. Maar wel leuk erbij.huisman schreef:Afgewezen schreef:... ik na anderhalve dag afwezigheid mijn social media niet meer bijgewerkt krijg...
Verwijder je FB-account je twitter-account en richt je weer volledig op het RF. Hier kun je leren (van mij )
ach....gecondoleerd!! En sterkte!vlinder schreef:....de eerste begrafenis in het nieuwe jaar al in mijn agenda genoteerd staat. Mijn oma is zaterdagavond overleden na een ziekbed waarbij kanker haar helemaal heeft uitgeput.