Chat box
Chat box
Volgens mij was het in de oude chatbox drukker als in de nieuwe. Nu ben ik geen chatfreak, maar het was toch best wel eens gezellig in de oude chat.
De nieuwe box(en) zijn qua lay-out stukken minder. Alles is veel kleiner en onduidelijk. Daarom zou ik weer een pleidooi willen voeren om de oude box terug te zetten.
De nieuwe box(en) zijn qua lay-out stukken minder. Alles is veel kleiner en onduidelijk. Daarom zou ik weer een pleidooi willen voeren om de oude box terug te zetten.
Ja, er kunnen heel nuttige en ook gezellige discussies plaatsvinden. Het is veel persoonlijker dan forummen. Voor mensen die de confrontatie niet aandurven is het idd niet aan te raden:POorspronkelijk gepost door limosa
ik kom daar nooit dus ik vraag het maar even, gaat het wel eens ergens over in de chat?
Het is dus niet alleen maar voor mensen die toch niets beter te doen hebben ofzo.
(heb je posting gecorrigeerd...)Oorspronkelijk gepost door Andrejoh,,,, daar schrijffie wat! :bou:Oorspronkelijk gepost door Daphne:t de kleur??? :pu:%Oorspronkelijk gepost door Gian
Even een vraagje, wat is er beter aan de nieuwe boxen..?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."