Zuiplaphuisman schreef:zes flessen wijn..komt vast wel op!

Zuiplaphuisman schreef:zes flessen wijn..komt vast wel op!
De Ahold kerstpakketten werden ook elk jaar kleiner....Hendrikus schreef:Die eerste komt vast nog wel.-DIA- schreef:Ik heb al sinds ik afhankelijk ben van de kerktelefoon elk jaar een pakket.
Dit jaar nog niets gehoord of gekregen, en om te bedelen schaam ik mij.
En natuurlijk mis nu ik ook het kerstpakket van de Koninklijke Ahold.
Die tweede: het zou je van harte gegund zijn, maar ik ben bang dat die van vorig jaar de laatste is geweest.
DIA, d'r zat dit jaar een tasje in, zó afgrijselijk.... Daar had je zondag echt niet mee naar de kerk willen lopen-DIA- schreef:De Ahold kerstpakketten werden ook elk jaar kleiner....Hendrikus schreef:Die eerste komt vast nog wel.-DIA- schreef:Ik heb al sinds ik afhankelijk ben van de kerktelefoon elk jaar een pakket.
Die tweede: het zou je van harte gegund zijn, maar ik ben bang dat die van vorig jaar de laatste is geweest.
Maar de verpakking werd elk jaar mooier!
Moest hem in één keer besteden, dus ben naar de bakker gegaan....Mara schreef:Dat is zeker leuk. Weet je al wat je ervoor gaat kopen?MarthaMartha schreef:Ik kreeg een bon -te besteden bij plaatselijke bakker / slager / bloemenwinkel - voor vrijwilligerswerk, toch leuk!
juist leuk! maar niet voor een jongen...Hendrikus schreef:DIA, d'r zat dit jaar een tasje in, zó afgrijselijk.... Daar had je zondag echt niet mee naar de kerk willen lopen-DIA- schreef:De Ahold kerstpakketten werden ook elk jaar kleiner....Hendrikus schreef:Die eerste komt vast nog wel.-DIA- schreef:Ik heb al sinds ik afhankelijk ben van de kerktelefoon elk jaar een pakket.
Maar de verpakking werd elk jaar mooier!![]()
Ik heb het even voor je op de foto gezet.
Dit geef je toch niet aan een jongen van 19?
Daar heeft een Chinees wel een dag werk aan gehad.Hendrikus schreef:DIA, d'r zat dit jaar een tasje in, zó afgrijselijk.... Daar had je zondag echt niet mee naar de kerk willen lopen-DIA- schreef:De Ahold kerstpakketten werden ook elk jaar kleiner....Hendrikus schreef:Die eerste komt vast nog wel.-DIA- schreef:Ik heb al sinds ik afhankelijk ben van de kerktelefoon elk jaar een pakket.
...
Lijkt me meer iets voor de milieustraat.refo schreef:Er zat ook nog een aanwijzing in hoe je het pakket bij de voedselbank kunt brengen.
Het is echt een uniek taske! Zou hem graag willen hebben! Mijn spaarcenten zit daar beter, en mijn ouwe sok was al lang aan vervanging toe....Hendrikus schreef:DIA, d'r zat dit jaar een tasje in, zó afgrijselijk.... Daar had je zondag echt niet mee naar de kerk willen lopen-DIA- schreef:De Ahold kerstpakketten werden ook elk jaar kleiner....Hendrikus schreef:Die eerste komt vast nog wel.-DIA- schreef:Ik heb al sinds ik afhankelijk ben van de kerktelefoon elk jaar een pakket.
komt me bekend voor....refo schreef:Ik had deze tas in mijn kerstpakket:
dit dan weer niet.Er zat ook nog een aanwijzing in hoe je het pakket bij de voedselbank kunt brengen.
Misschien zit je ook bij F die vroeger G was...Klomp schreef:komt me bekend voor....refo schreef:Ik had deze tas in mijn kerstpakket:
dit dan weer niet.Er zat ook nog een aanwijzing in hoe je het pakket bij de voedselbank kunt brengen.