Omdat het een racistisch fenomeen zou zijn.

Tegenwoordig hoeft Piet ook niet meer per se zwart te zijn.Mara schreef:Een grotere ergernis vind ik de uitspraak van Andrée van Es, om zwarte piet maar eens af te schaffen.
Omdat het een racistisch fenomeen zou zijn.
Je mail kan je ook offline maken en daarbij zelf zingen (of je zet een CD op)henriët schreef:Dat internet hier steeds uitknalt![]()
Zit je net mooie muziek te luisteren, of zit je net te werken aan een intensieve mail of wat dan ook, knalt ie weer uit..
Is ook een idee, maar nee, dat werkt toch niet zoLourens schreef:Je mail kan je ook offline maken en daarbij zelf zingen (of je zet een CD op)henriët schreef:Dat internet hier steeds uitknalt![]()
Zit je net mooie muziek te luisteren, of zit je net te werken aan een intensieve mail of wat dan ook, knalt ie weer uit..
In Word maken en dan opslaan als pdf. Dan krijg je hem precies zo als hij er eerst op stond en de ontvanger ook.henriët schreef:Digitale onkunde![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik gewoon heel simpel een tekst door een plaatje heen laten lopen, zet ik het op de mail, komt er alleen een plaatje
Ik dacht nog aan je, hoe je me de vorige keer hielp.....vlinder schreef:In Word maken en dan opslaan als pdf. Dan krijg je hem precies zo als hij er eerst op stond en de ontvanger ook.henriët schreef:Digitale onkunde![]()
![]()
![]()
![]()
Wil ik gewoon heel simpel een tekst door een plaatje heen laten lopen, zet ik het op de mail, komt er alleen een plaatje
Inmiddels is het me gelukt!vlinder schreef:In Word maken en dan opslaan als pdf. Dan krijg je hem precies zo als hij er eerst op stond en de ontvanger ook.henriët schreef:Digitale onkunde![]()
![]()
![]()
![]()