Nou... k geloof dat Hotbar weg is :du dankzij Gian... nu is er inplaats van Hotbar.... Dashar gekomen :!:$:pu:pu:pu:pu:pu:pu:,:,:,:,:,:,:, ik ga t ooit wel es leren hoop ik.... :!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Heb je trouwens een firewall en aan goede virusscanner geinstalleerd? Anders krijgen we straks een noodkreet op het forum dat je PC raar doet.
Zulke rommel krijg je echt niet weg met een spamzoekertje. Het zijn progjes waar je toestemming voor gegeven hebt. Dus moet je ze echt weer handmatig weghalen, en niet half. Als je dat niet lukt kan je het vergeten.
UIt de software lijst, uit je program files ect.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Hitman pro installeren. Heb je nergens geen last meer van,
alleen installeren heeft geen zin je moet hem ook aktiveren maar dan doet hij het ook gewoon goed. Maar zoals Gianotten al zegt zolang je blijft surfen op gevaarlijke en discutabele golven krijg je zulke leuke toolbars en ik weet uit ervaring hoe hardnekkig en uitermate vervelend die dingen kunnen zijn. #
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Heb je trouwens een firewall en aan goede virusscanner geinstalleerd? Anders krijgen we straks een noodkreet op het forum dat je PC raar doet.
Zulke rommel krijg je echt niet weg met een spamzoekertje. Het zijn progjes waar je toestemming voor gegeven hebt. Dus moet je ze echt weer handmatig weghalen, en niet half. Als je dat niet lukt kan je het vergeten.
UIt de software lijst, uit je program files ect.
Ik heb wat dat betreft wel goede ervaringen met MS Antispyware. Dit gaat erg ver daarin.