Welke forums (fora) bezoek jij nog meer?
daar kom ik ook weles als het een onderwerp is wat me aanstaat.Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
stand.nl
Verder ben ik weles op politiekdebat.nl
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
-
- Contacteer:
Sinds gisteren kom ik op de site van Will Bill Guarnere en er blijkt ook een mooi forum te zijn op de site van Major Dick Winters. Het zijn beide uitgebreide forums over het 101th Airborne Division, die in WWII vocht in Normadië, tijdens Market Garden bij Veghel en Eindhoven, bij Bastogne tijdens the battle of the bulge, en gaan in het bijzonder over Easy Company van het 506th regiment, vooral bekend vanwege het boek en de miniserie Band of Brothers.
:$:$:$:$:$ Nou dat weten we dan ook weer :t [/quote]Oorspronkelijk gepost door Lassie
REFOWEB RULESSSSSSSS :,:,
zo ergg is het toch niet? :,:, [/quote]
Beetje vaag maar geeft niet... Op OSW is het OSW rullllllles en op Refoweb is het Refoweb rullllllles lijkt me...:t :%
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."