Ik krijg er een visioen bij dat je heerlijke knapperige baguettes aan het bakken bentTiberius schreef:Hee, je mag niet zomaar zonder toestemming mijn foto publiceren. Bovendien draag ik nog wel wat over dat shirtje.

Ik krijg er een visioen bij dat je heerlijke knapperige baguettes aan het bakken bentTiberius schreef:Hee, je mag niet zomaar zonder toestemming mijn foto publiceren. Bovendien draag ik nog wel wat over dat shirtje.
Sinds wanneer is de Gelderse vallei/Utrechtse huivelrug de veluwe?Tiberius schreef:Op de Veluwe is alles anders.
Hier ook voornamelijk baretten, petten, etc.
Ik weet het allemaal niet, Bert. Voor mij is alles ten oosten van de lijn Gorinchem-Breda de Veluwe.Bert Mulder schreef:Sinds wanneer is de Gelderse vallei/Utrechtse huivelrug de veluwe?Tiberius schreef:Op de Veluwe is alles anders.
huisman schreef:Daar denken ze hier op de veluwe toch heel anders over.
Tiberius schreef:Ik weet het allemaal niet, Bert. Voor mij is alles ten oosten van de lijn Gorinchem-Breda de Veluwe.Bert Mulder schreef:Sinds wanneer is de Gelderse vallei/Utrechtse huivelrug de veluwe?Tiberius schreef:Op de Veluwe is alles anders.
Ik dacht niet dat daar veel verschil in zit. :|
Mijn opmerking is gebaseerd op Huisman in een ander topic:huisman schreef:Daar denken ze hier op de veluwe toch heel anders over.
Bert Mulder schreef:Tiberius schreef:Ik weet het allemaal niet, Bert. Voor mij is alles ten oosten van de lijn Gorinchem-Breda de Veluwe.Bert Mulder schreef:Sinds wanneer is de Gelderse vallei/Utrechtse huivelrug de veluwe?Tiberius schreef:Op de Veluwe is alles anders.
Ik dacht niet dat daar veel verschil in zit. :|
Mijn opmerking is gebaseerd op Huisman in een ander topic:huisman schreef:Daar denken ze hier op de veluwe toch heel anders over.
Aardrijkskunde was zeker niet jouw beste vak....
Ik ben het helemaal met je eens. Alleen om der engelen wil moet ik nog nalezen hoe dat bedoeld wordt.Simon schreef:Beetje triest natuurlijk om te zien hoe de zoveelste discussie verzandt in een walhalla van uiterlijkheden en een van de symbolen van alle 3 de abrahamitische religies weer eens ondersneeuwt.
Nog erger is het feit dat het gewoon niemand interesseert en het de wil van de engelen wel zal zijn.
Waarom zouden die engelen dat dan willen?
Waarom praat er niemand over verder?
Het feit dat sommigen met een slagschip op naar de dienst komen, laat wel zien dat ze werkelijk niets begrepen hebben van Paulus' uiteenzetting, die ik al eerder quotte.
Dat staat er niet.refo schreef:Het woord hoed wordt in het bijbelgedeelte niet gebruikt. Wel sluier. Maar dan nog in negatieve zin: de vrouw heeft vanwege het lange haar de sluier niet nodig.