Ik snap Afgewezen wel een beetje. Je hoeft niet elk woord op te zoeken, maar elke nieuwe zin met een hoofdletter beginnen is wel de basis, evenals punten en komma's.sirdanilot schreef:? is het met een c?Afgewezen schreef:En nu nog een cursusje Nederlands...sirdanilot schreef:vooral héél veel hebreeuws gestudeerd voor een mondeling komende week
en nog een heerlijke barbeque gehad vanavond
op forums let ik meestal niet zo op spelling en interpunctie, als het maar enigszins leesbaar voor anderen is is het goed. uiteraard had ik het opgezocht als het een officieel mailtje o.i.d. was
ik ga als bijvak Modern Arabisch doen (wellicht een wat vreemde keuze gezien dit forum, maar ik kan het wel uitleggen ) en vandaag de boeken daarvoor besteld en dergelijke. Morgen beginnen de colleges al waarin het schrift zal worden uitgelegd. Later vandaag de boeken ophalen en de voorpret zal dan al beginnen
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
wat is er vanavond in de Bovenkerk te doen?alias schreef:Vanavond naar de Bovenkerk.
let sin never hold true, that Love never broke through.
http://www.debovenkerk.nl/agenda.htmlGeduld schreef:wat is er vanavond in de Bovenkerk te doen?alias schreef:Vanavond naar de Bovenkerk.
~~Soli Deo Gloria~~
dank je . Wel een handige site, voor mij, om regelmatig eens op te kijken.
let sin never hold true, that Love never broke through.
Opening schooljaar van het Hoornbeeck.Geduld schreef:wat is er vanavond in de Bovenkerk te doen?alias schreef:Vanavond naar de Bovenkerk.
Vanochtend gewerkt in verzorgingshuis, mooi moment was dat er een ds met zn vrouw op bezoek kwam. Hij las met alle bewoners nog een psalm en ging voor in gebed. Meerwaarde van een christelijk tehuis.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vanoawnt skildern bie mie vaah en mooh
Ligtenberg of Ten Berge kunnen het ook hoor... Scheelt een hoop werk!tukkertje schreef:Vanoawnt skildern bie mie vaah en mooh
En kost een paar centen, maar goed, geld moet rollen, toch?
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
DIA, je loopt een beetje achter de feiten aan± https://www.bva-auctions.com/auction/index/4969-DIA- schreef:Ligtenberg of Ten Berge kunnen het ook hoor... Scheelt een hoop werk!tukkertje schreef:Vanoawnt skildern bie mie vaah en mooh
~~Soli Deo Gloria~~
Hmm... het ene na het andere bedrijf gaat failliet....Hendrikus schreef:DIA, je loopt een beetje achter de feiten aan± https://www.bva-auctions.com/auction/index/4969-DIA- schreef:Ligtenberg of Ten Berge kunnen het ook hoor... Scheelt een hoop werk!tukkertje schreef:Vanoawnt skildern bie mie vaah en mooh
Waar loopt dat op uit?
-
moaghn wudder noe oek plat praotn opt forum iere? mao da's toch vreet leutigh !tukkertje schreef:Vanoawnt skildern bie mie vaah en mooh
vanavond een debat van de drie partijen die zich christelijk noemen bijwonen, in de herengrachtkerk te Leiden.
Van welke planeet kom jij. De Feije is allange failliet.-DIA- schreef:Ligtenberg of Ten Berge kunnen het ook hoor... Scheelt een hoop werk!tukkertje schreef:Vanoawnt skildern bie mie vaah en mooh
Ach ik ken de goede man niet, en als je hem niet nodig hebt dan wil er soms wel eenstukkertje schreef:Van welke planeet kom jij. De Feije is allange failliet.-DIA- schreef:Ligtenberg of Ten Berge kunnen het ook hoor... Scheelt een hoop werk!tukkertje schreef:Vanoawnt skildern bie mie vaah en mooh
wat aan je aandacht ontglippen..
Misschien kun je het nog eens proberen bij Van Putten in de Bouwstraat...
Schilderbats, das war einmal-DIA- schreef: Misschien kun je het nog eens proberen bij Van Putten in de Bouwstraat...
~~Soli Deo Gloria~~
Jan van 't K'nien kan het misschien ook nog wel...Hendrikus schreef:Schilderbats, das war einmal-DIA- schreef: Misschien kun je het nog eens proberen bij Van Putten in de Bouwstraat...