MSN Messenger

Sailor

Bericht door Sailor »

Oorspronkelijk gepost door bjdendekker
Mijn computer (Windows ZP) vind dat ik MSN Messenger moet gebruiken. Via een .NET account of zoiets. Regelmatig krijg ik ineens een scherm voor me neus waarin ik me moet aanmelden.

Ik wil dat niet. Vroeger had je dat ook als je Netscape gebruikte. Dan vonden ze dat je ook maar de Netscape Messenger moet hanteren.

Hoe kom ik van die &^%@^*(@%#$ schermpjes af???!
Als je nog geen antwoord hebt:
optie 1: verwijder MSN van de computer volgens:
-> configuratie scherm->bestanden toevoegen/verwijderen->op de linkse balk: toevoegen/verwijderen windwoscomponenten->vinkje bij MSN weghalen
optie 2: instelling van MSN veranderen
->open MSN messenger->tools->options->tabblad General (engelse versie, sorry)->opties voor Sign In wijzigen

Suc6, Sailor
Kevertje

Bericht door Kevertje »

Die van mij is: el_rhode@hotmail.com

:)
Lecram

Bericht door Lecram »

Het irritante is, dat ik een heftige waarschuwing krijg dat ik versie 4.6 moet upgraden naar versie 6. En als ik dat heb gedaan, dan laatie versie 4.6 er ook op staan en blijftie met waarschuwingen komen.

Ik heb geprobeerd Internet Explorer 6 sp1 te installeren, maar dan geeft XP aan dat de software niet XP compatible is.
:-:-:-:mad2::mad2::mad2::-:-:-

[Aangepast op 30/8/03 door Lecram]
ndonselaar
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Hetzelfde probleem Marcel :mad2: :mad2: :mad2: :sne :sne :sne
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
appie21

Bericht door appie21 »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
Die van mij is: el_rhode@hotmail.com

:)
o en nu :p
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Het irritante is, dat ik een heftige waarschuwing krijg dat ik versie 4.6 moet upgraden naar versie 6. En als ik dat heb gedaan, dan laatie versie 4.6 er ook op staan en blijftie met waarschuwingen komen.
Ja je moet inderdaad eerst 4.6 weghalen en dan 6 installeren.
Ik heb geprobeerd Internet Explorer 6 sp1 te installeren, maar dan geeft XP aan dat de software niet XP compatible is.

Toevallig XP illegaal? :$
appie21

Bericht door appie21 »

Oorspronkelijk gepost door Zeckie
Oorspronkelijk gepost door Lecram
goeie zet zeck maar wat heb jij dan legaal?? :D

Toevallig XP illegaal? :$
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Zeckie
En dat gaat dus niet. Ik kan wellicht de executable weghalen, maar dat is wat anders.

Het probleem is nu opgelost en wel als volgt: Op de Windows update site stond een update met versie 4.7. Deze geinstalleerd en nu geeftie (voorlopig :pu ) geen meldingen.

Overigens gebruik ik de messenger alleen om te zien dat er e-mail binnenkomt. Verder heb ik het wel een beetje gezien.
Gert-jan

Bericht door Gert-jan »

En als je nieuwsgierig bent wie ik ben dan is de mijne gjvanbruggen@hotmail.com
Jootje

Bericht door Jootje »

Daphne

Bericht door Daphne »

-knip-
Laatst gewijzigd door Daphne op 29 feb 2008, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

wpv

Bericht door wpv »

Misschien een goeie tip??

Blijf gewoon bij(of ga gewoon terug naar) Windows 98.2, dan heb je verder geen problemen met msn enz.:bou:

[Aangepast op 9/9/03 door wpv]

[Aangepast op 9/9/03 door wpv]
Plaats reactie