Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Weer eens heerlijk bijkletsen met een vriendin vandaag! Morgen mag ik werken en zondag ook. Gezien de temperaturen geen straf, want er is heerlijk airco op de afdeling! (arme afdelingen waar dat niet zo is...)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Uitgebreide discussie over de verwerking van verwateringswinst in de jaarrekening.
Nog steeds de bruiloft... 

Afgewezen schreef:Nog steeds de bruiloft...

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ze zijn inmiddels van het stadhuis in de kerk gekomen.Mara schreef:Afgewezen schreef:Nog steeds de bruiloft...

Vraag niet na hoeveel

uhhh 4(0000000000000) druppelsAfgewezen schreef:Ze zijn inmiddels van het stadhuis in de kerk gekomen.Mara schreef:Afgewezen schreef:Nog steeds de bruiloft...![]()
Vraag niet na hoeveel![]()
![]()
![]()
.

Een grote was wegstrijken, met de ventilator op 2

Hoppa, verlengsnoer erbij en buiten een plekje in de schaduw zoeken.Mara schreef:Een grote was wegstrijken, met de ventilator op 2![]()
![]()
Ik ben achterstallige handwas aan het doen, da's ook wel lekker met dit weer. Lekker kliederen met water.

Dat gaat helaas niet, er staat nu een droogmolen vol met nieuwe "strijk", de heesters en struiken zijn enorm gegroeid, veel spinnenwebben, kortom, geen plekje voor mij, als alleen in de volle zon. De thermometer geeft trouwens nu 36.9 aan! In de schaduw, 2 mtr van het huis af.Zita schreef:Hoppa, verlengsnoer erbij en buiten een plekje in de schaduw zoeken.Mara schreef:Een grote was wegstrijken, met de ventilator op 2![]()
![]()
Ik ben achterstallige handwas aan het doen, da's ook wel lekker met dit weer. Lekker kliederen met water.

Ik sta nu aan de noordkant van het huis, daar is de zon allang weg en begint het wat koeler te worden. Ik strijk in etappes.

- Johann Gottfried Walther
Denk dat je thermometer niet helemaal juist is, volgens de KNMI is het nu in NL nergens boven de 32,5 graden.Mara schreef:Dat gaat helaas niet, er staat nu een droogmolen vol met nieuwe "strijk", de heesters en struiken zijn enorm gegroeid, veel spinnenwebben, kortom, geen plekje voor mij, als alleen in de volle zon. De thermometer geeft trouwens nu 36.9 aan! In de schaduw, 2 mtr van het huis af.Zita schreef:Hoppa, verlengsnoer erbij en buiten een plekje in de schaduw zoeken.Mara schreef:Een grote was wegstrijken, met de ventilator op 2![]()
![]()
Ik ben achterstallige handwas aan het doen, da's ook wel lekker met dit weer. Lekker kliederen met water.![]()
Ik sta nu aan de noordkant van het huis, daar is de zon allang weg en begint het wat koeler te worden. Ik strijk in etappes.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Dit is geen officiële waarneming, maar de gevoelstemp denk ikJohann Gottfried Walther schreef:Denk dat je thermometer niet helemaal juist is, volgens de KNMI is het nu in NL nergens boven de 32,5 graden.Mara schreef:Dat gaat helaas niet, er staat nu een droogmolen vol met nieuwe "strijk", de heesters en struiken zijn enorm gegroeid, veel spinnenwebben, kortom, geen plekje voor mij, als alleen in de volle zon. De thermometer geeft trouwens nu 36.9 aan! In de schaduw, 2 mtr van het huis af.Zita schreef:Hoppa, verlengsnoer erbij en buiten een plekje in de schaduw zoeken.Mara schreef:Een grote was wegstrijken, met de ventilator op 2![]()
![]()
Ik ben achterstallige handwas aan het doen, da's ook wel lekker met dit weer. Lekker kliederen met water.![]()

Voel me langzamerhand in een cactus veranderen... 

Zoonlief wilde even zijn auto van binnen stofzuigen, de voordeur liet hij open, het tochtte niet eens 

Was het de voordeur van je huis of van de auto?Mara schreef:Zoonlief wilde even zijn auto van binnen stofzuigen, de voordeur liet hij open, het tochtte niet eens
Herman60 schreef:Was het de voordeur van je huis of van de auto?Mara schreef:Zoonlief wilde even zijn auto van binnen stofzuigen, de voordeur liet hij open, het tochtte niet eens

Nogmaals: de voordeur stond open, evenals de achterdeur, het tochtte niet eens in huis