Zita schreef:Altijd leuk: een boek kopen voor een euro, verkopen voor 25 euro. Nu nog gauw lezen in de acht dagen die ik van bol krijg om het te verzenden.
Goed gedaan!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het is wel erg fijn als de computerzaak de bon zelf bewaart, als je 'm op het moment supreme niet kunt vinden. En het is helemaal prettig als je denkt net buiten de garantietijd in de problemen te komen, en je hebt een jaar langer garantie dan gedacht. Als je dan ook nog eens een zwager hebt als ik, die vlakbij de computerzaak woont en zegt: 'Ach, dat ding neem ik wel even mee en ik regel het voor je, dan hoef jij niet een paar uur te reizen', dan ben je zo blij, dat je zowat zou vergeten dat het ontzettend vervelend is dat de laptop niet werkt op het moment dat je een hoop te doen hebt.
Zita schreef:Het is wel erg fijn als de computerzaak de bon zelf bewaart, als je 'm op het moment supreme niet kunt vinden. En het is helemaal prettig als je denkt net buiten de garantietijd in de problemen te komen, en je hebt een jaar langer garantie dan gedacht. Als je dan ook nog eens een zwager hebt als ik, die vlakbij de computerzaak woont en zegt: 'Ach, dat ding neem ik wel even mee en ik regel het voor je, dan hoef jij niet een paar uur te reizen', dan ben je zo blij, dat je zowat zou vergeten dat het ontzettend vervelend is dat de laptop niet werkt op het moment dat je een hoop te doen hebt.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!