Onze dochter hoopt binnenkort als au-pair naar Hampshire; Engeland te gaan.
Weet iemand of er daar in de buurt een Strict Baptist of andere Bijbelgetrouwe kerk is?
Kerken in Engeland
Re: Kerken in Engeland
Weet England/Maressahelma schreef:Onze dochter hoopt binnenkort als au-pair naar Hampshire; Engeland te gaan.
Weet iemand of er daar in de buurt een Strict Baptist of andere Bijbelgetrouwe kerk is?
niets voor je?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ha Helma,
Duinroosje is in Engeland en misschien al terug, dat weet ik niet.
Anders volgende week.
Zij weet vast wel het antwoord op je vraag.
Groetjes.
Duinroosje is in Engeland en misschien al terug, dat weet ik niet.
Anders volgende week.
Zij weet vast wel het antwoord op je vraag.
Groetjes.
Ik heb goede ervaringen met Independent Baptist Churches.helma schreef:Onze dochter hoopt binnenkort als au-pair naar Hampshire; Engeland te gaan.
Heb even gegoogeld en vond deze twee:
GRACE BAPTIST CHURCH
CHURCH OAK BANK
ANDOVER, HAMPSHIRE SP10 SBX
ENGLAND
http://www.myspace.com/gracebaptistchurch
robert_proia@hotmail.com
SM 11,SS 6,SN 630, TH 730
PASTOR HENRY SANT
TULIP,S.GRACE
THE STRICT AND PARTICULAR BAPTIST CHURCH
SHEARER RD
PORTSMOUTH, HAMPSHIRE
ENGLAND
SM 11,SN 630,THU 730
~~Soli Deo Gloria~~
Hierbij een lijst van Strict Baptists Chapels:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strict_Baptists
En een lijst met adresgegevens:
http://www.gospelstandard.org.uk/gs/med ... dcor_2.pdf
Succes verder met het zoeken ernaar, hopelijk heeft u wat aan de gegevens!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strict_Baptists
En een lijst met adresgegevens:
http://www.gospelstandard.org.uk/gs/med ... dcor_2.pdf
Succes verder met het zoeken ernaar, hopelijk heeft u wat aan de gegevens!
De Bethesda Chapel van Southampton is in Hampshire:
Southampton (Bethesda), Southcliff Road, Inner Avenue, Hants. SO14 6FH – Lord’s Day
11.00 & 3.00; Prayer Mtg. Weds. 7.15 or as announced. Mr. M.D. Ridout, 7 High Firs
Gardens, Halterworth, Romsey, Hampshire, SO51 5QA Tel: 01794 503300
E: BethesdaSouthampton@gmail.com
En deze:
Swanwick Shore, 263 Bridge Road, Lower Swanwick, Nr. Southampton, Hants. – Lord’s
Day 10.45, aft. as announced 2.30; Prayer Mtg. Thurs. 7.00. Mr. J.E. Cooke, 35 Holly Hill
Lane, Sarisbury Green, Southampton, Hampshire, SO31 7AB Tel: 01489 573474
Volgens mij niet meer dan twee...
Southampton (Bethesda), Southcliff Road, Inner Avenue, Hants. SO14 6FH – Lord’s Day
11.00 & 3.00; Prayer Mtg. Weds. 7.15 or as announced. Mr. M.D. Ridout, 7 High Firs
Gardens, Halterworth, Romsey, Hampshire, SO51 5QA Tel: 01794 503300
E: BethesdaSouthampton@gmail.com
En deze:
Swanwick Shore, 263 Bridge Road, Lower Swanwick, Nr. Southampton, Hants. – Lord’s
Day 10.45, aft. as announced 2.30; Prayer Mtg. Thurs. 7.00. Mr. J.E. Cooke, 35 Holly Hill
Lane, Sarisbury Green, Southampton, Hampshire, SO31 7AB Tel: 01489 573474
Volgens mij niet meer dan twee...
Bedankt! Ik ga het eens uitzoeken
Hampshire is de streek
de plaats is Chandlers Ford
Aangezien ze geen auto rijdt moet het wel te fietsen/lopen zijn.
Hampshire is de streek
de plaats is Chandlers Ford
Aangezien ze geen auto rijdt moet het wel te fietsen/lopen zijn.
Dan is het 8,7 kilometer naar Southampton. Aardig tippeltje nog met de fiets, maar het is nog te doen!
Woensdag kwamen we aan in Dover; we zijn gelijk doorgereden naar Southampton en hebben daar de Prayermeeting bezocht. Toen we uit de auto stapten kwam er gelijk iemand naar ons toe met de vraag of we op vakantie waren.Ouddorp schreef:Dan is het 8,7 kilometer naar Southampton. Aardig tippeltje nog met de fiets, maar het is nog te doen!
Toen we uitlegden dat we onze dochter weg brachten die een half jaar in Chandlersford zou verblijven zei hij heel spontaan: Oh dan kunnen wij haar 's zondags wel een lift geven!
Dat was een gebedsverhoring. We hoefden niet eens zelf iets of iemand te vragen.
Het echtpaar heeft gelijk aangeboden dat onze dochter de zondagen in hun gezin mocht doorbrengen.
Ik was heel dankbaar voor de moederlijke zorg die mevrouw uitstraalde en onze dochter gelijk onder haar hoede nam.
(later bleek de man de Prayermeeting te leiden en overdacht met ons dat we niet alleen hoorders maar ook daders van het Woord moesten zijn.)
Wat een bijzondere ontmoeting Helma! Het zegt ons dat we ons zorgen maken over zaken terwijl dat helemaal niet hoeft. De Heere zal erin voorzien. Konden we dit nu altijd maar zo geloven.helma schreef:Woensdag kwamen we aan in Dover; we zijn gelijk doorgereden naar Southampton en hebben daar de Prayermeeting bezocht. Toen we uit de auto stapten kwam er gelijk iemand naar ons toe met de vraag of we op vakantie waren.Ouddorp schreef:Dan is het 8,7 kilometer naar Southampton. Aardig tippeltje nog met de fiets, maar het is nog te doen!
Toen we uitlegden dat we onze dochter weg brachten die een half jaar in Chandlersford zou verblijven zei hij heel spontaan: Oh dan kunnen wij haar 's zondags wel een lift geven!
Dat was een gebedsverhoring. We hoefden niet eens zelf iets of iemand te vragen.
Het echtpaar heeft gelijk aangeboden dat onze dochter de zondagen in hun gezin mocht doorbrengen.
Ik was heel dankbaar voor de moederlijke zorg die mevrouw uitstraalde en onze dochter gelijk onder haar hoede nam.
(later bleek de man de Prayermeeting te leiden en overdacht met ons dat we niet alleen hoorders maar ook daders van het Woord moesten zijn.)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Hoe wonderlijk is Zijn leiding.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!