JolandaOudshoorn schreef:Gelijk heb je!! Jammer dat je niet in de buurt woont, anders was ik zeker een keer langs gekomen om de foto's te bewonderen. Kan je al een beetje de taal van dat land??parsifal schreef:Leuk om mensen jaloers te maken :p. Tot vorig jaar was ik nooit buiten Europa geweest en nog steeds ben ik geen grote fan van lange reizen, maar nu ik een goede reden heb om naar Indonesie te gaan kan ik beter ook van de schoonheid van het land genieten. Deze keer wordt het waarschijnlijk weer voornamelijk Bandung en omgeving met een uitstapje naar Yokyakarta. Verder met vrijwel lege koffers die kant op gaan en met nieuwe kleren terugkomen.JolandaOudshoorn schreef:He, word bijna een beetje jaloers op je. Maar studeren en verre reizen maken is voor mij niet te doen. Zodra het kan, gaan wij ook. En wellicht hebben we dan via jou een leuk contactadresje om eens lekker te etenparsifal schreef:Deze zomer waarschijnlijk weer naar Indonesie. Vriendin weer in het echt zien, na een paar maanden Skype.
Het land waar mijn man altijd nog heen wil, maar nog niet van gekomen is! Hij zou nu met je mee kunnen reizen.. maar ja, daarna moet 'tie wel ophoepelen. Getrouwde man alleen in Indonesië, nee, toch maar niet doen. Hij moet maar ff wachten tot ik mee ga.
Leuk je vriendin weer te zien! Mikkie, wat je ver haalt is 'lekker'.. jij hebt wel een bijzonder, kieskeurige smaak! Het is je van harte gegund!