Open of gefilterd internet
Omdat als je een standpunt steunt met de mond de daad niet achter moet blijven heb ik Rd-net Pro genomen. Het argument dat je met Rd-net veel sites niet kunt bezoeken is hier niet meer van toepassing.
Dit bleek waar te zijn ik heb het nog niet ervaren dat ik dingen niet kon openen die ik wel nodig had. Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik op School veel sneller kan surfen en dat dus ook altijd gebruik. Dus thuis is voor de "ohja-tjes".
Dit bleek waar te zijn ik heb het nog niet ervaren dat ik dingen niet kon openen die ik wel nodig had. Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik op School veel sneller kan surfen en dat dus ook altijd gebruik. Dus thuis is voor de "ohja-tjes".
Mijn vader moet van z'n werk ADSL hebben, van Planet of Hetnet. Dus daarom hebben wij Planet.
Ik surf wel veel. Maar ik kom haast nooit op "verkeerde" sites. Ik ga heus niet voor m'n lol naar allerlei "seks" en andere dingen toe. En ook door te zoeken, kom ik niet per ongeluk op die sites
Je kan internet wel gaan filteren. En dingen afsluiten. Maar als je het goed doet, kom je er nooit. Dus dat probleem is er dan niet meer.
De media verandert. Steeds meer gezinnen hebben een TV. Ook al komen ze er niet graag openlijk voor uit :bu
Is het niet veel belangrijker dat je leert óm te gaan met al die informatie, in plaats van dat je het steeds gaat filteren. Want als het filter er dan eens niet is... dan weet je waarschijnlijk niet hoe er mee om te gaan.
Maar voor de wat kleine kinderen onder ons is het wel heel verstandig, om een filter te hebben. Daar ben ik het 100% mee eens. Maar om dat zelf te doen. Ik heb het idee dat ik mezelf dan voor de gek hou
Ik surf wel veel. Maar ik kom haast nooit op "verkeerde" sites. Ik ga heus niet voor m'n lol naar allerlei "seks" en andere dingen toe. En ook door te zoeken, kom ik niet per ongeluk op die sites
Je kan internet wel gaan filteren. En dingen afsluiten. Maar als je het goed doet, kom je er nooit. Dus dat probleem is er dan niet meer.
De media verandert. Steeds meer gezinnen hebben een TV. Ook al komen ze er niet graag openlijk voor uit :bu
Is het niet veel belangrijker dat je leert óm te gaan met al die informatie, in plaats van dat je het steeds gaat filteren. Want als het filter er dan eens niet is... dan weet je waarschijnlijk niet hoe er mee om te gaan.
Maar voor de wat kleine kinderen onder ons is het wel heel verstandig, om een filter te hebben. Daar ben ik het 100% mee eens. Maar om dat zelf te doen. Ik heb het idee dat ik mezelf dan voor de gek hou
Beste Marsm104 [wat een naam zeg, zijn er zoveel marsmannetjes?] Je hebt het hier over goed doen. Ik denk dat daar juist de clou zit, doen wij het goed? Ik heb meerdere malen gehad dat je op bepaalde linken van die pop up's krijgt die doorverwijzen naar bepalde afkeurens waardige sites, in momenten van zwakte zou je door kunnen linken, daarom kan een filter goed zijn.Oorspronkelijk gepost door marsm104
En uiteraard moeten wij ermee om leren gaan, net zoals dat vroeger [en ook nu nog] ook moest met de boekdrukkunst.
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Als eerste, dat marsm104 is m'n gebruikersnaam, zoals ik dat ook bij Planet heb. M'n echte naam hoef ik niet te verbergen hoor, ik heet Rick MarsmanOorspronkelijk gepost door EgbertBeste Marsm104 [wat een naam zeg, zijn er zoveel marsmannetjes?] Je hebt het En uiteraard moeten wij ermee om leren gaan, net zoals dat vroeger [en ook nu nog] ook moest met de boekdrukkunst.Oorspronkelijk gepost door marsm104
Ik surf wel ...... mezelf dan voor de gek hou
Ik zal het wel in m'n handtekening zeteen.
Maar wat jij zegt, zit ook zeker een kern van waarheid in. En als je het goed doet, merk je ook helemaal niks van dat filter. Ik heb er ook niks op tegen. En zoals ik al zei... voor de wat jongeren onder ons is het ook heel goed. En misschien is het voor mezelf ook wel goed.
Ik bedoel het ook niet zo scherp. Maar de andere kant van zo'n filter is, dat je je zelf misschien wel voor de gek houd.
Bij mijn vriendin thuis hebben ze ook wel een filter. Maar ik merk er daar niks van. En als m'n vader het niet voor het werk nodig was (planet) hadden we ook vast wel een filter. Maar aan de andere kant heb ik wel zoeits van... hou je je zelf niet voor de gek... nee. Dat is niet helemaal zo. Maar toch... Dat gevoel heb ik meer als je ALLES gaat filteren. Tot het journaal aan toe. Dus "bloed" op het nieuws, en dat soort dingen. Misschien bedoel ik het zo. Er zijn mensen, waarbij als het journaal word gekeken, ze geen bloed willen zien. Dat is mijn ervaring.
Maar niks mis met een filter, ik vind het wel een positieve bijdrage aan het internet.
-
Heb ook RDnet PRo met ADSL,Oorspronkelijk gepost door limosa
Ik had RDNet maar als je ADSL wil moet je wel wat anders, die jongens hobbelen een beetje achter de feiten aan. Als RDNet-pro op ADSL beschikbaar was gemaakt waren ze een interessante aanbieder geweest, zeker voor gezinnen. 'k heb nu Solcon met filter, werkt ook goed.
al sinds vorig jaar juli/augustus ofzo.
Werkt oké ben tevreden, helemaal nu up & downstream omhoog gaan na 1024/384