links plaatsen

Plaats reactie
david

links plaatsen

Bericht door david »

Hoi,

Ik heb een technisch vraagje. Hoe kun je in een posting ervoor zorgen dat een link toegevoegd wordt?
Dus niet alleen: http://www.omsionwil.nl b.v. maar zodanig dat je er alleen maar op hoeft te klikken om er te komen.

Ja erg hè, maar ik weet gewoon eigenlijk niet hoe dat moet!

Groet,
David
Leendert

Bericht door Leendert »

:bu Nou dat zal ik eens kort uitleggen : Als je een nieuwe topic maak of een nieuwe reply dan zie je boven in staan : Plaats reactie dan moet je allemaal gegevens invoeren plus je bercht er is ook een optie FORMATTEER MODUS onder verdana ( je lettertype ) staan allemaal tekentjes.
Hieronder een uitleg over alle tekentje

B = Dikgedrukte tekst
I = Schuingedrukte tekst
U = Onderstreepte tekst
al die streepjes zijn = gecentreerde tekst ( tekst wordt in het midden van je beeld gezet.
wereldbol = link toevoegen
Briefje = mail adres toevoegen bijv.
mijn email.
Dat verplaatje met de pc is een plaatje toevoegen.
# ik heb geen idee wat # is.
Wolkje = een citaat invullen en plaatsen.
... - - - alles netjes zetten .

Ik hoop dat je het snapt anders mail je me maar Leendert

Groetjes Leendert:thu

[Veranderd op 3/8/02 door Leendert]
Billy
Berichten: 1740
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:49
Locatie: NL

Bericht door Billy »

voor de uitleg. ( je kan wel moderator worden hahahhaha ;)

Code: Selecteer alles

 leendert

jou naam staat nu neergezet met de # optie. het is een geformateerde tekst tussen 2 lijnen.

weten jullie dat ook weer

[Veranderd op 5/8/02 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Aha dat zat ik me pas ook al af te vragen...
Ik vroeg me pas ook af hoe je een plaatje in je bericht kan zetten. Want als je op dat 7e knopje bij formatteer modus klikt moet je een adres invullen. Maar als je nou een plaatje wilt invoegen wat je gewoon in je map "mijn afbeeldingen" hebt staan, hoe moet je dat dan doen? Ik had het wel een keer gedaan geloof ik, maar toen zag je het plaatje niet staan, je moest het eerst downloaden. Maar toen zag ik bij de topic "weer en wateroverlast" gewoon plaatjes in de berichten staan! :!
Leendert

Bericht door Leendert »

he pinpong ,

Die plaatjes moeten op een website staan anders lukt het niet als dat bij jou niet liukt moet je fewoon het plaatje naar admin sturen op zijn email ADMIN
en uitleggen waar die bij moet komen .

Toch Admin ?

Groeten Leendert
Leendert

Bericht door Leendert »

he pinpong ,

Die plaatjes moeten op een website staan anders lukt het niet als dat bij jou niet liukt moet je fewoon het plaatje naar admin sturen op zijn email ADMIN
en uitleggen waar die bij moet komen .

Toch Admin ?

Groeten Leendert
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Oke. Maar ik vraag me nu ook af waar mijn plaatje van mn pingpongballetje gebleven is! Die altijd onder mijn naam stond!:bu
Leendert

Bericht door Leendert »

dat weet ik ook niet ik denk omdat alles nieuw is
Leendert

Bericht door Leendert »

Hack jij admin ?????????:-
Jelle

Bericht door Jelle »

sssssssssssssstttttttt niet verder vertellen, Admin is namelijk de grootste HACKER die er op het net te vinden is.:,:,:cool:
Jos

Bericht door Jos »

Origineel geplaatst door Leendert
Hack jij admin ?????????:-
Haha, hacken, ofwel: sourcecode aanpassen.
Kruimel

Bericht door Kruimel »

Even proberen of ik het heb gesnapt...

mijn eigen site
Kruimel

Bericht door Kruimel »

Mensen als jullie nou allemaal even Deze site + gastenboek bezoeken dan ben ik over de duizend bezoekers heen.
Wel een reaktie in mijn gastenboek hé.

Alvast bedankt....:o
Plaats reactie