maar niet schoongeveegd denk of wel?Mister schreef:Poll heropend.Luther schreef:Misschien moet de poll even schoon geveegd worden en opnieuw opgesteld worden, want ik denk dat de groep van actieve posters sinds 2008 wat gewijzigd is, alsmede derhalve ook de kerkelijke samenstelling derzelve.
Welke kerkverband zijn jullie??????
Re: Welke kerkverband zijn jullie??????
Mijn stem is weer gewijzigd/bijgewerkt. 

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Gewijzigd t.o.v. de vorige verkiezingen?caprice schreef:Mijn stem is weer gewijzigd/bijgewerkt.
Atze
Me too!caprice schreef:Mijn stem is weer gewijzigd/bijgewerkt.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ook gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Staan in de afdeling "Overige" (9 mensen) posters die niet tot de doelgroep behoren? #dtv
Overigens vind ik het vreemd dat opeens 65 posters actief zijn. Ik heb - lopende vele discussies - nooit die indruk.
Overigens vind ik het vreemd dat opeens 65 posters actief zijn. Ik heb - lopende vele discussies - nooit die indruk.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
En dan nog wel bijna 1/3 GG'ers; dat maak je in discussies niet vaak mee.Luther schreef:Overigens vind ik het vreemd dat opeens 65 posters actief zijn. Ik heb - lopende vele discussies - nooit die indruk.
Tiberius schreef:En dan nog wel bijna 1/3 GG'ers; dat maak je in discussies niet vaak mee.Luther schreef:Overigens vind ik het vreemd dat opeens 65 posters actief zijn. Ik heb - lopende vele discussies - nooit die indruk.

Overigens gezien de statistieken kan het wel; mogelijk zijn het meelezers, die niet posten, maar wel deze poll invullen.
Dat wordt overigens ook zeer gewaardeerd.
Als dat zo is, dan zijn GG'ers gemiddeld genomen kennelijk 'stillen in den lande'.....Tiberius schreef:Overigens gezien de statistieken kan het wel; mogelijk zijn het meelezers, die niet posten, maar wel deze poll invullen.

er zijn ook GG-ers met soms andere opvattingen dan den leer der GG;)
Ds. Joh. van der Poel sprak van een rekverband.
Anderen spreken over gemeenschap met "allen die Sion niet gram zijn".
Zou er na Pinksteren een kerk zijn die voorrang heeft?
Is er nog verlangen naar het geheeld worden van de "beenderen die liggen aan de mond des grafs".
Is er geen herkenning over gemaakte muren?
Anderen spreken over gemeenschap met "allen die Sion niet gram zijn".
Zou er na Pinksteren een kerk zijn die voorrang heeft?
Is er nog verlangen naar het geheeld worden van de "beenderen die liggen aan de mond des grafs".
Is er geen herkenning over gemaakte muren?
Mijn stem is verwerkt... maar ik reken nooit in kerkverbanden.
Natuurlijk is het kerkverband waarin ik ben opgegroeid, mij lief, maar in mijn kerkverband zitten ook gemeenten waar ik me nooit thuis zou voelen. helaas...
En buiten mijn kerkverband zijn zeker ook gemeenten waar ik me wel goed thuis zou voelen.
De bevindelijke waarheid is niet in kerkverbanden te vatten, de kerk is enerzijds groter dan het Gereformeerde Gemeenten, als het om de de kerkelijke organisatie gaat.
De kerk loopt toch dwars door de kerkverbanden heen. De waarheid ook buiten mijn kerkverband verkondigd. Daarom is ook een vast punt in het gebed (ook van onze predikant) dat de kerk nu verstrooid \
en verscheurd als beenderen aan de mond van het graf, nog eens bijeen mocht worden gebracht.
Natuurlijk is het kerkverband waarin ik ben opgegroeid, mij lief, maar in mijn kerkverband zitten ook gemeenten waar ik me nooit thuis zou voelen. helaas...
En buiten mijn kerkverband zijn zeker ook gemeenten waar ik me wel goed thuis zou voelen.
De bevindelijke waarheid is niet in kerkverbanden te vatten, de kerk is enerzijds groter dan het Gereformeerde Gemeenten, als het om de de kerkelijke organisatie gaat.
De kerk loopt toch dwars door de kerkverbanden heen. De waarheid ook buiten mijn kerkverband verkondigd. Daarom is ook een vast punt in het gebed (ook van onze predikant) dat de kerk nu verstrooid \
en verscheurd als beenderen aan de mond van het graf, nog eens bijeen mocht worden gebracht.
Laatst gewijzigd door -DIA- op 14 mei 2012, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Bert Mulder
- Contacteer:
ja, ik, onder andereLuther schreef:Staan in de afdeling "Overige" (9 mensen) posters die niet tot de doelgroep behoren? #dtv
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
De poll is niet schoongeveegd. M.a.w.: mijn stem staat er nu twee keer in. Eigenlijk moet er gewoon een nieuw topic met een nieuwe poll komen en deze gesloten.