Het verbaast me eigenlijk dat je het opeens zo met DIA eens bent.
Maar goed, zo hoef je dus zelf niets te zeggen.

Ik kijk niet naar de persoon , maar wat hij/zij schrijft.Mara schreef:Aan DIA hoef ik dat niet te vragen. Hij is een leesbaar boek. Maar jij hebt telkens hetzelfde stokpaardje.
Het verbaast me eigenlijk dat je het opeens zo met DIA eens bent.
Maar goed, zo hoef je dus zelf niets te zeggen.
Sorry Simon, ik had het per ongeluk gequoted, maar het was bedoeld als een algemene opmerking.Simon schreef: Dat heb je mooi uitgelegd voor Mara, ik hoop dat ze het nu een beetje begrijpt.
Je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor! :-)-DIA- schreef:Sorry Simon, ik had het per ongeluk gequoted, maar het was bedoeld als een algemene opmerking.Simon schreef: Dat heb je mooi uitgelegd voor Mara, ik hoop dat ze het nu een beetje begrijpt.
wat zijn dat voor enge dingen?Simon schreef:(...)insubtantiele insinuaties.(...)
soort verdachtmakingen die eigenlijk nergens op gebaseerd zijn en slechts tot gevolg hebben dat de sfeer achteruit gaat.jakobmarin schreef:wat zijn dat voor enge dingen?Simon schreef:(...)insubtantiele insinuaties.(...)
Waren ze maar nergens op gebaseerd.Simon schreef:soort verdachtmakingen die eigenlijk nergens op gebaseerd zijn en slechts tot gevolg hebben dat de sfeer achteruit gaat.jakobmarin schreef:wat zijn dat voor enge dingen?Simon schreef:(...)insubtantiele insinuaties.(...)
Ai, had ik maar weer niets gezegd.Mara schreef:Waren ze maar nergens op gebaseerd.Simon schreef:soort verdachtmakingen die eigenlijk nergens op gebaseerd zijn en slechts tot gevolg hebben dat de sfeer achteruit gaat.jakobmarin schreef:wat zijn dat voor enge dingen?Simon schreef:(...)insubtantiele insinuaties.(...)