En ik voel mij niet gekwetst door Wilhelm hoor.

Nou mijn reactie wat betreft de tabletten van ds. Mol was ook niet echt zo serieus bedoeld, ik had dat ech wek door wat bedoeld werd, maar men nam het toch wel serieus.caprice schreef:Het is voornamelijk serieus bedoeld, maar de opgemerkte ondertoon dient er voornamelijk toe om het onderwerp te nuanceren, daar het slechts een bijzaak betreft.
Mooi, dan is dit ook weer uit de lucht.caprice schreef:Het is voornamelijk serieus bedoeld, maar de opgemerkte ondertoon dient er voornamelijk toe om het onderwerp te nuanceren, daar het slechts een bijzaak betreft.
Daar heb ik om gelachen.-DIA- schreef:Nou mijn reactie wat betreft de tabletten van ds. Mol was ook niet echt zo serieus bedoeld, ik had dat ech wek door wat bedoeld werd, maar men nam het toch wel serieus.caprice schreef:Het is voornamelijk serieus bedoeld, maar de opgemerkte ondertoon dient er voornamelijk toe om het onderwerp te nuanceren, daar het slechts een bijzaak betreft.
Prima opgelost, mannen!Wilhelm schreef:Mooi, dan is dit ook weer uit de lucht.caprice schreef:Het is voornamelijk serieus bedoeld, maar de opgemerkte ondertoon dient er voornamelijk toe om het onderwerp te nuanceren, daar het slechts een bijzaak betreft.
Nu was het in dit geval ook zeer zeker gezwam van de bovenste plank.Tiberius schreef:Prima opgelost, mannen!Wilhelm schreef:Mooi, dan is dit ook weer uit de lucht.caprice schreef:Het is voornamelijk serieus bedoeld, maar de opgemerkte ondertoon dient er voornamelijk toe om het onderwerp te nuanceren, daar het slechts een bijzaak betreft.
Ik ben wat extra alert: als zelfs onze meest achtenswaardige politieke partij de argumenten van haar opponent in het openbaar als "gezwam" gaat bestempelen, waar moeten we dan heen, nietwaar?
Dat vind jij, ja.Mister schreef:Nu was het in dit geval ook zeer zeker gezwam van de bovenste plank.Tiberius schreef:Prima opgelost, mannen!Wilhelm schreef:Mooi, dan is dit ook weer uit de lucht.caprice schreef:Het is voornamelijk serieus bedoeld, maar de opgemerkte ondertoon dient er voornamelijk toe om het onderwerp te nuanceren, daar het slechts een bijzaak betreft.
Ik ben wat extra alert: als zelfs onze meest achtenswaardige politieke partij de argumenten van haar opponent in het openbaar als "gezwam" gaat bestempelen, waar moeten we dan heen, nietwaar?