Windows 2000 proffesional

Marc
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 sep 2002, 22:26

Bericht door Marc »

Kun je wat meer info geven?

- wanneer zitie vast? Alleen als je hem even alleen laat?
- foutmeldingen?
- op welk moment?

gr Marc

Origineel geplaatst door Matthijs
Wie heeft hier ervaring mee. Ik werk er net 2 weken mee en geheid dat mijn PC iedere dag een paar x vast. Is dit een bekend probleem?

Wie heeft er ervaring met windows XP. Is dit wat?

Bedankt alvast!!

Groet,
Matthijs
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Gelijk in het begin gaatie 3x vast zitten Altijd na de derde keer gaat het wel goed. Heel vreemd... Ik heb ook geen foutmeldingen....

aankomende vrijdag krijg ik windows XP.
Adryan

Bericht door Adryan »

Lijkt meer dat je een driver probleem hebt als hij alleen in het begin vast zit. Misschien nog een probleem dat er een programma is dat automatisch opgestart wordt dat je PC laat vastlopen.

Is het een warmteprobleem, dan zal het over het algemeen zo zijn dat je zonder regelmaat vast loopt. Dus dat je niet echt aan kan geven. Loopt hij gewoon tussendoor vast zou het altijd je geheugen kunnen zijn.

Maar nogmaals het lijkt me meer een driver probleem of een programma dat automatisch opstart. Als je hem clean-installeert, loopt hij dan ook vast?

Warmteprobleem met XP? Je hebt een processor die een maximale warmte heeft. Als het goed is is je cooler daarop aangepast. Een P3 heeft bijvoorbeeld een kleinere cooler dan een P4. Dus hoe zwaar de processor ook belast wordt, dit zal nooit nadelige gevolgen hebben. Tenminste zolang je cooler niet defect is. Als die defect is of je zet er een verkeerde cooler op kan het altijd wel. Maar anders zou het wel heel dom zijn. Dan zou je bij het installeren van XP niet alleen moet checken of je HD, processor en geheugen goed is, maar ook of je de juiste cooler hebt.;) Lijkt me wel leuk dat er in de systeemeisen staat je moet een minimale cooler hebben van zo groot bij zo groot of zo iets. Ik heb geen idee hoe je dat gaat omschrijven. Maar dat is om het netjes te zeggen onzin.
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Nou ik heb sinds gisteravond windows XP. Draait perfect!!! Machine is met 40 seconden helemaal opgestart. Een stuk sneller dan met de vorige windows. Ik heb alleen een probleempje nu, ik weet helaas niet meer wat voor een driver ik moet hebben voor mijn geluidskaart. Het staat jammer genoeg ook niet op de geluidskaart wat het voor 1 is... Dus dat moet ik nog even uit gaan zoeken.
Marc
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 sep 2002, 22:26

Bericht door Marc »

En als je die driver gevonden hebt, en installeert, is er een kansje dat hij evt. weer vast loopt..... Lang leve computers.

Maar succes ermee.


(in XP heb je autoherstel punten om
te gebruiken voordat je een driver installeert)



Marc


Origineel geplaatst door Matthijs
Nou ik heb sinds gisteravond windows XP. Draait perfect!!! Machine is met 40 seconden helemaal opgestart. Een stuk sneller dan met de vorige windows. Ik heb alleen een probleempje nu, ik weet helaas niet meer wat voor een driver ik moet hebben voor mijn geluidskaart. Het staat jammer genoeg ook niet op de geluidskaart wat het voor 1 is... Dus dat moet ik nog even uit gaan zoeken.
Iedereen maakt fouten maar sommige hebben meer ervaring.
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Ik heb alles voorelkaar Marc..
Hij loopt nog niet vast:bou:
appie21

Bericht door appie21 »

hoe heb je dit voor elkaar gekregen?? :):d :d :d :

als je nog problemen hebt hoor ik het wel?
Origineel geplaatst door Matthijs
Ik heb alles voorelkaar Marc..
Hij loopt nog niet vast:bou:
:
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Sorry Appie!!

MET HULP VAN MISTER APPIE!!!
appie21

Bericht door appie21 »

haha dit is eigenlijk ook m,n dagelijks werk hoor!!
Origineel geplaatst door Matthijs
Sorry Appie!!

MET HULP VAN MISTER APPIE!!!
Plaats reactie