videobewerking

Plaats reactie
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

videobewerking

Bericht door Egbert »

Beste freaks, ik ben van plan om wat voorzichtige stappen te gaan zetten op het video bewerkingspad. Is er misschien iemand hier die het ook doet en daar misschien iets over kwijt wil, bv. over welke capture/firewire card hij/zij tevreden is en welk programma het hierbij gebruikt, de hoeveelheid giga'tje op de tweede harde schijf. En of het echt nodig is om de dv-in poort van mijn camera te openen of dat het beter is om een card te kopen met een analoge uitgang, kortom genoeg vragen ik zou zeggen brand maar los, o ja nog een vraag erbij, het branden van de video, op de cd-rom, op een DVD of toch maar gewoon eerst op een VHS band?
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
The Critical Brother

Bericht door The Critical Brother »

Origineel geplaatst door Egbert
Beste freaks, ik ben van plan om wat voorzichtige stappen te gaan zetten op het video bewerkingspad. Is er misschien iemand hier die het ook doet en daar misschien iets over kwijt wil, bv. over welke capture/firewire card hij/zij tevreden is en welk programma het hierbij gebruikt, de hoeveelheid giga'tje op de tweede harde schijf. En of het echt nodig is om de dv-in poort van mijn camera te openen of dat het beter is om een card te kopen met een analoge uitgang, kortom genoeg vragen ik zou zeggen brand maar los, o ja nog een vraag erbij, het branden van de video, op de cd-rom, op een DVD of toch maar gewoon eerst op een VHS band?
Persoonlijk brand ik alles nog op VHS-banden. Wat zijn trouwens die witte vlekken en stippen die je dan ziet als je de band afdraait.................?:$

The Critical Brother (waar rook is, is vuur!)
Zoeker

Bericht door Zoeker »

Helluppie!

Ik heb een VHS-band en ik wil die graag op DVD of anders op CD-ROMS branden, maar ik vrees dat ik daar de apparatuur niet voor in huis heb!
(Alleen een cd-brander)

Hoe zou ik dat gaan aanpakken? Of kan iemand hier zo'n dienst wel leveren (uiteraard tegen vergoeding)?
appie21

Bericht door appie21 »

Ik kan het voor je op vcd zetten en ik ken ook een bedrijf dat eventueel alles op dvd zet? maar dat adres moet ik wel zoeken..
Plaats reactie