Ik verbaasde me vooral over mevrouw Lutz Jacobi. Dat zij zich gemeld heeft...

Ik denk dat het niet verkeerd is als Heer Plasterk niet te veel te zeggen krijgt.freek schreef:Hebben jullie vanavond het debat tussen de kandidaat-fractievoorzitters van de PvdA gevolgd? Wat vonden jullie ervan? Wat vinden jullie uberhaupt van zo'n verkiezing?
Maar in dat opzicht verschillen de kandidaten niet zo van elkaar.-DIA- schreef:Ik denk dat het niet verkeerd is als Heer Plasterk niet te veel te zeggen krijgt.freek schreef:Hebben jullie vanavond het debat tussen de kandidaat-fractievoorzitters van de PvdA gevolgd? Wat vonden jullie ervan? Wat vinden jullie uberhaupt van zo'n verkiezing?
Hij is antitheïst, en vurig medestander en propagandist van het fanatieke radicale intolerante COC
en... noemde het SGP vrouwenstandpunt eens "van de ratten besnuffeld"
Wat een taal! Je zou er bang van worden!
Inderdaad, dat was mijn idee ook. Hierdoor werpt men het volle licht op interne meningsverschillen die er blijkbaar toch zijn. En na de verkiezing van de fv moet dat allemaal weer als een heid verder.refo schreef:Raar gedoe, zo'n debat van 'vrienden'.
Het lijkt wel een beetje op de voorverkiezingen in de US.
De kandidaten zijn het eens, maar moeten elkaar eerst min of meer afmaken.
De winnaad is dan eigenlijk al beschadigd voor deze aan het werk gaat.
Toen Cohen vertrok hadden ze meteen een fractievoorzitter voor de resterende tijd moeten benoemen en onmiddellijk aan het werk moeten gaan.
Ze zijn geen van alle vreselijk goede leiders. Bestuuders op hun gebied misschien wel. Het feit dat ze in de kamer zitten is voor allemaal plan B. Cohen zou MP worden en zij (op Jacobi na) minister of staatssecretaris. De fractievoorzitter zou dan een ja-knikker moeten zijn.
De beste mensen zitten niet in de kamer. Wie volgt Cohen eigenlijk op?