Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen [2]
Nog immer kan ik geen nieuwe avatar plaatsen...
Wie kan mij helpen?
Wie kan mij helpen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
volgens mij is die mogelijkheid er niet meer.Luther schreef:Nog immer kan ik geen nieuwe avatar plaatsen...
Wie kan mij helpen?
Ik kan je niet helpen helaas.. Zou eentje met een roos, bv een Lutherroos niet beter zijn?Luther schreef:Nog immer kan ik geen nieuwe avatar plaatsen...
Wie kan mij helpen?
Ik heb bij die portretavatars altijd het rare idee dat die mannen (of vrouwen) zeggen wat de persoon met betreffende avatar zegt.
E n dan krijg je soms eeen totaal vertekent beeld van de goede men op het plaatje

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Bij mij lukt het ook niet Luther!Luther schreef:Nog immer kan ik geen nieuwe avatar plaatsen...
Wie kan mij helpen?
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Re: Kleine ergernissen
vlinder schreef:Na ieder tussendoortje mod spoelen met water, tanden napoetsen bij kinderen tot 11 jaar. Zij kunnen echt niet voldoende zelf poetsen is herhaaldelijk onderzocht.

Is er niemand van de moderators die mij hierover kan inlichten?helma schreef:volgens mij is die mogelijkheid er niet meer.Luther schreef:Nog immer kan ik geen nieuwe avatar plaatsen...
Wie kan mij helpen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Helaas wel, ja.Luther schreef:Is er niemand van de moderators die mij hierover kan inlichten?helma schreef:volgens mij is die mogelijkheid er niet meer.Luther schreef:Nog immer kan ik geen nieuwe avatar plaatsen...
Wie kan mij helpen?
Dat kan alleen door de beheerder uitgevoerd worden; ik zal het even doorgeven.
Tiberius schreef:Helaas wel, ja.Luther schreef:Is er niemand van de moderators die mij hierover kan inlichten?helma schreef:volgens mij is die mogelijkheid er niet meer.Luther schreef:Nog immer kan ik geen nieuwe avatar plaatsen...
Wie kan mij helpen?
Dat kan alleen door de beheerder uitgevoerd worden; ik zal het even doorgeven.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Hoezo bizar?
Als ik een nieuwe avatar wil moet ik daar eerst toestemming voor hebben van een beheerder. Dat vind ik bizar ja.Tiberius schreef:Hoezo bizar?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Nee, dan heb ik het verkeerd uitgelegd.Ichtus schreef:Als ik een nieuwe avatar wil moet ik daar eerst toestemming voor hebben van een beheerder. Dat vind ik bizar ja.Tiberius schreef:Hoezo bizar?

Kennelijk is er iets veranderd in de forumsoftware, of een functionaliteit omgevallen, of een instelling gewijzigd, of iets dergelijks. In ieder geval iets, waardoor het nu niet meer mogelijk is om je avatar te veranderen (wat eerder wel kon).
Daar kan een moderator niets aan doen, alleen de beheerder kan die softwarewijziging doorvoeren, zodat jij zelf je avatar weer kan wijzigen.
Ik heb het doorgegeven aan de beheerder, maar de pijl schijnt nog wat verder te liggen.
Hoe het ook zij, er wordt aan gewerkt.
Tiberius schreef:Ik heb het doorgegeven aan de beheerder, maar de pijl schijnt nog wat verder te liggen.

Weer iets verkeerd uitgelegd?
Ik hou van bevindelijke woordgrapjes. Meer niet.Tiberius schreef:![]()
Weer iets verkeerd uitgelegd?