Willem schreef:Kijk maar uit met dit soort woordgrapjes, straks meld iemand dat zijn/haar kas tijden vertoont de bodem inzichtelijk is en voor je het weet wordt via het journaal de het land gealarmeerd dat op RF er aan mishandeling wordt gedaaan.
Die snap ik niet.............
Ai, 't is maar een matig grapje: hoe kan nou een kas tijden vertonen?
Zita schreef:DVD God of Wonders; Exploring the Wonders of Creation, Conscience, and the Glory of God.
Geen idee of het een mooie dvd is; hij zit nog ingeseald.
Voor de Van der Hulst-fans: Rozemarijntje naar school. In niet zo fraaie staat; het is een voormalig bibliotheekboek, maar compleet.
Tegen verzendkosten.
Ik moet nog eens zo'n lijstje gaan maken van de mate van compleetheid van mijn verzamelingen. Dat voorkomt dat ik op de kindervrijmarkt dubbele koop.
Zita schreef:Voor de Van der Hulst-fans: Rozemarijntje naar school. In niet zo fraaie staat; het is een voormalig bibliotheekboek, maar compleet.
Tegen verzendkosten.
Ik moet nog eens zo'n lijstje gaan maken van de mate van compleetheid van mijn verzamelingen. Dat voorkomt dat ik op de kindervrijmarkt dubbele koop.
Maar compleet... Ook een manier om je boeken aan te prijzen.
-DIA- schreef:Bandjes....in overvloed.
Van ds. J. van Prooijen en en ds. J. Goudriaan....
Tegen elk aannemelijk bod!
Reactie graag per PB
Met vriendelijke groet,
-DIA-
Handel in het Woord, toe maar.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -