Wat wordt jouw vakantiebestemming?
:,:,:, ik weet het. Ik heb mijn zoon ook eens thuis gelaten, hij was nog maar 8 maanden oud. Ik heb hem zo gemist en na drie weken bij mijn zus te zijn geweest wilde hij niets meer van ons weten toen we terug kwamen.
Dat is ook de eerste en de laatste keer geweest, maar nadien ging hij en Mathilde steeds mee op vakantie.
Dat is ook de eerste en de laatste keer geweest, maar nadien ging hij en Mathilde steeds mee op vakantie.
Als jij wilt dat ze doordraaien:bou: mijn kinders zijn niet echt doorsnee (maar wel lief)Oorspronkelijk gepost door JelleVolgens mij wonen ze vlak bij je in de buurt.Oorspronkelijk gepost door Marinavertel vertel:,Oorspronkelijk gepost door Jelle
Trouwens ik ken nog wel twee dames die graag willen oppassen:D![]()
De mijne waren ook lief alleen had ik wel ogen voor en achter in mijn hoofd nodig en waarschijnlijk wel 4 paar handen en armen.Oorspronkelijk gepost door MarinaAls jij wilt dat ze doordraaien:bou: mijn kinders zijn niet echt doorsnee (maar wel lief)Oorspronkelijk gepost door JelleVolgens mij wonen ze vlak bij je in de buurt.Oorspronkelijk gepost door Marinavertel vertel:,Oorspronkelijk gepost door Jelle
Trouwens ik ken nog wel twee dames die graag willen oppassen:D![]()
Nu zie ik het terug bij mijn kleinkinderen en daar geniet ik van, zeker als ze mee gaan met vakantie.
Ja duh jij kan ze nu gewoon savonds teruggeven aan de ouders, of eerder als ze vervelend worden:+Oorspronkelijk gepost door JelleDe mijne waren ook lief alleen had ik wel ogen voor en achter in mijn hoofd nodig en waarschijnlijk wel 4 paar handen en armen.Oorspronkelijk gepost door MarinaAls jij wilt dat ze doordraaien:bou: mijn kinders zijn niet echt doorsnee (maar wel lief)Oorspronkelijk gepost door JelleVolgens mij wonen ze vlak bij je in de buurt.Oorspronkelijk gepost door Marina vertel vertel:,![]()
Nu zie ik het terug bij mijn kleinkinderen en daar geniet ik van, zeker als ze mee gaan met vakantie.
Nou nog 2.5 nachtje slapen :+:+:+ gisteravond mn reisleidster aan de foon gehad... volgens mij gaat t echt gebeuren!!! :u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:+
Vandaag mn laatste dagje werken en dan feesten maar :bou::bou::bou:
Vandaag mn laatste dagje werken en dan feesten maar :bou::bou::bou:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."