Oorspronkelijk gepost door Afgewezen:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Hummel
Tja... ik moet bekennen dat Refo mijn vader is...

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Goed ook voor ons komt dus het moment van afscheid. Een welverdiende rustperiode [ rustperiode? Waar heeft'tie het over?] breekt aan. DV. Maandagochtend vroeg vertrekken wij naar onze datsja in Zhytomir UA, waar wij dan donderdag hopen aan te komen. Onderweg willen wij nog langs Osewiecim en krakov te gaan. 3 weken later hoop ik jullie weer te zien gezond en wel. Doe in tussentijd rustig aan met posten anders moet ik teveel inhalen. See You.
:bou: :bou: :bou: :bou:
Rot....Oorspronkelijk gepost door Erik de NoormanOorspronkelijk gepost door Egbert
Goed ook voor ons komt dus het moment van afscheid. Een welverdiende rustperiode [ rustperiode? Waar heeft'tie het over?] breekt aan. DV. Maandagochtend vroeg vertrekken wij naar onze datsja in Zhytomir UA, waar wij dan donderdag hopen aan te komen. Onderweg willen wij nog langs Osewiecim en krakov te gaan. 3 weken later hoop ik jullie weer te zien gezond en wel. Doe in tussentijd rustig aan met posten anders moet ik teveel inhalen. See You.
:bou: :bou: :bou: :bou:
Gelukkig kan Egbert ons weer gezond ontmoeten. Ik heb vernomen via iemand die met hem mee is, dat hij z`n auto total loss heeft gereden. Maar gelukkig niemand gewond.