Wist je dat........[4]

ZWP

Re: Wist je dat........[4]

Bericht door ZWP »

huisman schreef:
Tiberius schreef:
huisman schreef:
dennis schreef: Ik kan het niet laten: het is is. Een tweeling IS jarig.

Maar.. van harte gefeliciteerd.
Nee hoor ze zijn jarig :huhu
Zooo, heb jij twee tweelingen? Grappig hoor.
Wij hebben idd twee tweelingen . (en nog twee eenlingen)
En die zijn alle vier op dezelfde dag jarig? :banni
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Goede lezen, is ook een vak?!
huisman schreef:...onze jongste tweeling vandaag jarig zijn (13 jaar)
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Johann Gottfried Walther schreef:Goede lezen, is ook een vak?!
huisman schreef:...onze jongste tweeling vandaag jarig zijn (13 jaar)
Ik begrepen hebben het.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

...260 jaar geleden het V.O.C.-schip De Geldermalsen met zijn kostbare lading in de Zuid-Chinese zee verging?
...2 jaar terug de Burj Khalifa in Dubai, met 828 meter het hoogste gebouw ter wereld, werd geopend?
...vorig jaar het Amerikaanse automerk Mercury door eigenaar Ford Motor Company werd opgeheven?
...15 jaar geleden Henk Angenent(1967) de 15e Elfstedentocht won?
...Klasina Seinstra(1968) de vrouwenwedstrijd won?
...Ds.C.v/d Berg, voormalig zendingspredikant in China, sinds 1 januari weer beroepbaar is binnen de PKN?
...Ds.P.C.H.Kleinbloesem deze maand voor de GZB naar Peru vertrekt?
...de tijdtafels(die bij de bouw van het nieuwe Gemeentehuis waren verwijderd) deze maand weer op hun plek worden teruggeplaatst?
...Ds.A.Verschuure 1 dezer dagen moet beslissen over het beroep uit Rotterdam-IJsselmonde?
...Ds.A.Vermeij een dezer dagen moet beslissen over het beroep uit Ooltgensplaat(bijna 2500 inwoners in de gemeente Oostflakkee)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

...30 jaar geleden het Amerikaanse hooggerechtshof een wet uit Arkansas verwerpt waarin scholen verplicht zijn het creationisme te onderwijzen?
...er vorig jaar een grote brand woedde in Moerdijk?
...535 jaar geleden de Slag bij Nancy plaatsvond, waarbij Karel de Stoute(1433-1477; hertog van o.a.Brabant en Limburg) sneuvelde?
...40 jaar geleden de Amerikaanse president Nixon(1913-1994) de ontwikkeling van de spaceshuttle aankondigde?
...15 jaar geleden Bertil Bernadotte (84), prins van Zweden overleed?
...het 65 jaar geleden hard waaide?
...Ds.J.Schipper 1 dezer dagen moet beslissen over het beroep uit Waarde?
...Ds.M.Joosse 1 dezer dagen moet beslissen over het beroep uit Berkenwoude?
...Ds.A.Verschuure 1 dezer dagen moet beslissen over de beroepen uit Aalst en Rotterdam-IJsselmonde?
...de Kampioen van Januari van vandaag in uw brievenbus kan vallen?
claus

Bericht door claus »

Ds. J. M. D. de Heer uit Middelburg-Centrum nog steeds niet beslist heeft inzake het beroep naar Rijssen-West (beslissingsdatum rond 31 december 2011)?
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

claus schreef:Ds. J. M. D. de Heer uit Middelburg-Centrum nog steeds niet beslist heeft inzake het beroep naar Rijssen-West (beslissingsdatum rond 31 december 2011)?
Je bedoelt: jij weet niet of hij al beslist heeft?
claus

Bericht door claus »

Ja, Tiberius, dat klopt. Geen van de ons beschikbaar staande bronnen heeft al iets gemeld over zijn beslissing. Mogelijk dat iemand van de forumleden, uit Rijssen bijvoorbeeld, iets meer weet.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

claus schreef:Ja, Tiberius, dat klopt. Geen van de ons beschikbaar staande bronnen heeft al iets gemeld over zijn beslissing. Mogelijk dat iemand van de forumleden, uit Rijssen bijvoorbeeld, iets meer weet.
Als een beroep aangenomen wordt, is het binnen een uur overal op internet bekend; zelfs op zondag.
Bij een bedankje wordt soms nauwelijks de moeite genomen om het bij het RD te melden.

Maar als je zeker wilt weten, bel je even de scriba van Rijssen.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Tiberius schreef:Als een beroep aangenomen wordt, is het binnen een uur overal op internet bekend; zelfs op zondag.
Hoe weet jij dat? :langue
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Auto

Bericht door Auto »

Luther schreef:
Tiberius schreef:Als een beroep aangenomen wordt, is het binnen een uur overal op internet bekend; zelfs op zondag.
Hoe weet jij dat? :langue
Heel simpel, maandagmorgen op je blackbarry/iphone kijken en zien wat er allemaal gedumped is van diverse media
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

geweldig toch, dat dit kan! Dan wordt die zondag ook dankdag!
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

jakobmarin schreef:
geweldig toch, dat dit kan! Dan wordt die zondag ook dankdag!
Even afgezien van het feit of ik het op zondag zou lezen e.e., maar inderdaad: dan wordt de dag waarop je het hoort/leest ook een dankdag (en wellicht voor de gemeente waar deze predikant vandaan komt een biddag)
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

...brr, het water in Groningen nu wel heel hoog komt en al die maatregelen...pfff, ik moet er allemaal niet aan denken dat het hier zou gebeuren
...ik zojuist een treffend stukje las: 'Welkom thuis'. Ervaren kinderen en jongeren dit in de gemeente en op de vereniging? Met alle leidinggevenden van -16 verenigingen denken we na over 'de vereniging als huis'. het gaat zowel over geestelijke als praktische aspecten. Wat voor huis is jullie vereniging? Welkom...op een avond bij jou in de buurt!
...en wat betreft het toewensen aan het begin van het nieuwe jaar: Een onmisbare zegen als Hij laat zien dat ik niet anders kan en wil dan zondigen. Wonderlijke zegen als Hij mij de weg wijst tot genezing van die vreselijke kwaal. Eeuwige zegen als je naat de herders mag bukken bij de kribbe: heden is mij geboren de Zaligmaker. In het elkaar toewensen van een gezegend Nieuwjaar, bad toen ons hart: Heere, zegen U ons, bekeer mij en mijn vrienden (..) Hij bewaart Zijn Kinderen als de appel van Zijn oog. Daarom het gebed niet alleen op zondag aan het einde van de dienst maar steeds weer: Heere, behoedt mij.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

- de Saambinder deze week een bijzonder mooie inhoud heeft...!
- o.a. de meditatie, de rubriek van overzee en het stuk van ds. W. Visscher erg lezenswaardig zijn.
Plaats reactie