En dat moeten wij geloven :,Oorspronkelijk gepost door Jelle
1 april gaan we nog een keer opweg naar oostenrijk om te zien of er soms nog sneeuw ligt.
Wat wordt jouw vakantiebestemming?
Bedankt voor de tips!!Oorspronkelijk gepost door PimIk ben ooit in het binnenzwembad in Garmisch-Partenkirchen geweest. Dat was gaaf kan ik me nog herinneren. Zo'n Olympische duiktoren.Oorspronkelijk gepost door HendrikusHoewel daar genoeg sparren staan, is het gewoon Garmisch-Partenkirchen, zonder s.Oorspronkelijk gepost door RvP
In Mittenwald gelegen in de duitse Alpen, (Oberbayern) tegen de grens vaan Oostenrijk aan. Tevens niet ver van het 's winters bekend wintersportgebied: Garmisch-spartenkirchen.
Mooi gebied! Wij waren vorig jaar in dezelfde omgeving en hopen deze zomer iets zuidelijker in hetzelfde gebied door te brengen.
Nederlandstalige kerkdiensten in Reutte.
Een aanrader voor de regenachtige dagen!!
Gr.
RvP
Er schiet mij een Bijbels tafreel te binnen... :! maar de grap was goed oompieOorspronkelijk gepost door Jelle
Je weet maar nooit luitjes, ik geloof alleen maar mijn eigen ogen, dus als je het zeker weten wilt!!!! :,:,

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Je moet zeker het vioolbouwersmuseum bezoeken.Oorspronkelijk gepost door RvP
Onze eerste vakantie met z'n tweetjes een soort van huwelijkreis annex zomervakentie.
In Mittenwald gelegen in de duitse Alpen, (Oberbayern) tegen de grens vaan Oostenrijk aan. Tevens niet ver van het 's winters bekend wintersportgebied: Garmisch-spartenkirchen.
http://www.mittenwald.de
mvrgr.
RvP
Neem meteen een mooie viool voor me mee.
Als je er in de winter bent moet je naar het Seefelder schneefest gaan. Erg leuk.
[Aangepast op 24/3/05 door wim]
Het is Samos geworden (Griekenland) begin September (hopende op mooi weer alhier in den lage landen) 2 weekjes (15 daag om precies te zijn). Begin Juli heb ik 1 weekje vrij en dan ga k heerlijk een paar daagjes weg naar (.... heb nog geen flauw idee)
Ps. Ik moet mn ouders & oompie en tante missen volgende week :i
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
ga je met een reisorganisatie, Daphne?Oorspronkelijk gepost door Daphne
Het is Samos geworden (Griekenland) begin September (hopende op mooi weer alhier in den lage landen) 2 weekjes (15 daag om precies te zijn). Begin Juli heb ik 1 weekje vrij en dan ga k heerlijk een paar daagjes weg naar (.... heb nog geen flauw idee)
Liever Turks dan Paaps
BeterUit JongerenreizenOorspronkelijk gepost door Matthijsga je met een reisorganisatie, Daphne?Oorspronkelijk gepost door Daphne

Ik heb het onderspit moeten delven. Het wordt dit jaar geen Ierland maar Zuid-Frankrijk.Oorspronkelijk gepost door Pugna
Vond vandaag twee reisgidsen in de bus (amarant en beter-uit).
Ierland lijkt me wel wat, ik zal eens overleggen met mijn vriendin.
Nu alleen nog een factortje 30 kopen.
Zo is het dan niet desgenen, die wil, noch desgenen, die loopt, maar des ontfermenden Gods. (Rom 9:16)
Oja, op hun site ben ik gisteren nog ff geweest. Staat een mooie reis naar Kenia & Tanzania.Oorspronkelijk gepost door DaphneBeterUit JongerenreizenOorspronkelijk gepost door Matthijsga je met een reisorganisatie, Daphne?Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ps. Ik moet mn ouders & oompie en tante missen volgende week :i![]()
Maar mag ik je vragen waarom Samos je trekt?
Liever Turks dan Paaps
Wij gaan 12 dagen, samen met mijn broer en schoonzus, die een poosje nodig hebben om tot rust te komen vanwege twee erg drukke en lastige kinderen.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Waar gaan jullie naartoe?
Volgens mij heb ik nog niet iedereen gehoord.
Jelle, hoe lang verblijf jij in Turkije?
Ga je nog leuke trips maken in het land?
We hoppen dat ze enigszins tot rust kunnen komen:,:,
We willen in elk geval Efeze en Milete, en Pamukkele bezichtigen.
En uiteraard als hoogtepunt een heerlijke ruige jeepsafari:,:,:,
De vorige keer hadden we een jeep die steeds afsloeg en de monteur reeds dus maar met ons mee om hem steeds weer op gang te brengen.
Later zei hij tot Annie over mei. Man is goede chauffeur hij een schumacher, goede driver maar slechte jeep
:,:,:,:,:,:, af en toe moest hij zich met twee handen beethouden omdat we zo hard door de bocht gingen en de jeep alle kanten heen slingerde vanwege het slechte bospad.:,:,:,:,:,
Waarom Samos... Omdat er in de gids ongeveer het volgende stond Als je weg wilt uit de drukte en onder wilt duiken in een stukje echt Griekenland, moet je zeker voor een vakantie op Samos kiezen. We gaan onder andere naar Patmos & Efeze, beide bijbelse plaatsen natuurlijk... en dat spreekt me aan! Zon zee strand cultuur!
Hebben ze nog meer kinderen dan?! :t want ik mag toch hopen dat u het niet over mij en mn big brother hebt... :mad2:Oorspronkelijk gepost door Jelledie een poosje nodig hebben om tot rust te komen vanwege twee erg drukke en lastige kinderen.