Wat wordt jouw vakantiebestemming?

Matthijs

Bericht door Matthijs »

WAMENA moet de bestemming worden.

Afbeelding

Beschrijving in Avanta gids

Als je van een strak reisprogramma houdt, moet je niet bij Avanta zijn en al helemáál deze reis niet boeken.

We weten zeker dat we naar Indonesië vliegen, maar hoe we vanaf daar verder vliegen naar Papua wordt ter plaatse bekeken.

Een rechtstreekse vlucht naar Jajapura is erg duur, een binnenlandse vlucht is vaak veel voordeliger. Nóg voordeliger is het om de boot te nemen. Leuke bijkomstigheid van dit laatste is dat je op allerlei boeiende eilanden komt waar je anders niet snel zou komen. Je reisleider weer daar uit ervaring over mee te praten. Ons reisdoel is de Baliemvallei. Hier willen we onder leiding van een gids te voer een trektocht maken. Er gaan ook dragers meer wanneer we de mogelijkheid hebben om een meerdaagse tocht te maken. Over smalle paadjes, in ganzenpas door het oerwoud. Met kapmessen wordt er een weg vrijgemaakt, soms gaat het dwars door bergstroompjes of over wiebelige hangbruggen van lianen. We komen in zeer afgelegen bergdorpen en slapen in hutten met een vuurplaats in het midden. Dit wordt een zeer intensieve tocht die heel wat van je zal vergen; zorg dus dat je flexibel bent en over een goede conditie en gezondheid beschikt. Ben je een avonturier in hart en nieren en van plan om deze reis te boeken? Bel dan eerst even met Ies Sr.
Matthijs

Bericht door Matthijs »

Onderstaande slang komt voor op Irian Jaya. Ik hoop dat ik 'm tegenkom. Lijkt me gaaf om van die slang een mooie foto te maken en dan een poster af te laten drukken. Geweldig!

Afbeelding

Onderstaande foto is gemaakt in de Baliemvallei waar ik dus naar toe hoop te gaan. Mooi hè?

Afbeelding
yael84

Bericht door yael84 »

Egypte/Israel
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Onderstaande slang komt voor op Irian Jaya. Ik hoop dat ik 'm tegenkom. Lijkt me gaaf om van die slang een mooie foto te maken en dan een poster af te laten drukken. Geweldig!

Afbeelding
Ik hoop absoluut dat jíj hem tegen komt omdat je t zo ontzettend graag wilt... maar ik zou toch helemaal gek worden als ik zo'n eng monster voor me op t pad zag liggen (ik ben al bang voor kikkers :!:#:$:$:$:$:$:$:$:i )
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Daphne

Afbeelding
Ik hoop absoluut dat jíj hem tegen komt omdat je t zo ontzettend graag wilt... maar ik zou toch helemaal gek worden als ik zo'n eng monster voor me op t pad zag liggen (ik ben al bang voor kikkers :!:#:$:$:$:$:$:$:$:i )
Deze is niet zo erg. Die is toch nog niet rijp.
Voor die gele moet je echht oppassen.

Overigens zijn slangen bang voor mensen. Alleen als ze zich bedreigd voelen vallen ze aan.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Lecram

Afbeelding

Overigens zijn slangen bang voor mensen. Alleen als ze zich bedreigd voelen vallen ze aan.
Ik verzeker je... als ik als een gek ga gillen :,:,:,:,:,:, voelt ie zich écht wel bedreigt.... op zn minst uitgelachen en geintimideerd...:D nog niet rijp hoe weet jíj dat nou??!!! OMdat ie in de boom hangt ??!!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door anemoon
OMdat ie in de boom hangt ??!!
nee, omdat het nog een groentje is...
Misschien het totaal plaatje??!:t
RvP

Bericht door RvP »

Onze eerste vakantie met z'n tweetjes een soort van huwelijkreis annex zomervakentie.

In Mittenwald gelegen in de duitse Alpen, (Oberbayern) tegen de grens vaan Oostenrijk aan. Tevens niet ver van het 's winters bekend wintersportgebied: Garmisch-spartenkirchen.

http://www.mittenwald.de

mvrgr.

RvP
Lecram

Bericht door Lecram »

Afbeelding

Ik verzeker je... als ik als een gek ga gillen :,:,:,:,:,:, voelt ie zich écht wel bedreigt.... op zn minst uitgelachen en geintimideerd...:D nog niet rijp hoe weet jíj dat nou??!!! OMdat ie in de boom hangt ??!!
Een groene banaan is ook toch niet rijp?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Oorspronkelijk gepost door RvP
In Mittenwald gelegen in de duitse Alpen, (Oberbayern) tegen de grens vaan Oostenrijk aan. Tevens niet ver van het 's winters bekend wintersportgebied: Garmisch-spartenkirchen.
Hoewel daar genoeg sparren staan, is het gewoon Garmisch-Partenkirchen, zonder s.

Mooi gebied! Wij waren vorig jaar in dezelfde omgeving en hopen deze zomer iets zuidelijker in hetzelfde gebied door te brengen.

Nederlandstalige kerkdiensten in Reutte.
~~Soli Deo Gloria~~
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Lijkt me gaaf om van die slang een mooie foto te maken en dan een poster af te laten drukken. Geweldig!
Ik ga dit jaar ws. naar Oostenrijk, mijn doel is ook om een paar mooie foto's als poster te laten afdrukken. Of heb jij ook fotografie als hobby?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Daphne

Bericht door Daphne »

Een groene banaan is ook toch niet rijp?
groen zijn ze altijd t lekkerst :! kan je zo lekker knagen :,:stu
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Oorspronkelijk gepost door RvP
Hoewel daar genoeg sparren staan, is het gewoon Garmisch-Partenkirchen, zonder s.

Mooi gebied! Wij waren vorig jaar in dezelfde omgeving en hopen deze zomer iets zuidelijker in hetzelfde gebied door te brengen.

Nederlandstalige kerkdiensten in Reutte.
Ik ben ooit in het binnenzwembad in Garmisch-Partenkirchen geweest. Dat was gaaf kan ik me nog herinneren. Zo'n Olympische duiktoren.
Een aanrader voor de regenachtige dagen!!
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Jelle

Bericht door Jelle »

1 april gaan we nog een keer opweg naar oostenrijk om te zien of er soms nog sneeuw ligt.
Plaats reactie