Neehoor, die beste man liep alleen ruim 1600 jaar achter op de mode...Erasmiaan schreef:Hoewel, je weet maar nooit. Er liep daar pas ook een man in extravagante kledij. Zijn naam was Sinterklaas.
RO en RD beginnen met een soort refo-televisie
Re: RO en RD beginnen met een soort refo-televisie
En de paus dan?memento schreef:Neehoor, die beste man liep alleen ruim 1600 jaar achter op de mode...Erasmiaan schreef:Hoewel, je weet maar nooit. Er liep daar pas ook een man in extravagante kledij. Zijn naam was Sinterklaas.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gaga misschien wel 1600 jaar voor...memento schreef:Neehoor, die beste man liep alleen ruim 1600 jaar achter op de mode...Erasmiaan schreef:Hoewel, je weet maar nooit. Er liep daar pas ook een man in extravagante kledij. Zijn naam was Sinterklaas.
En wat is er vanavond op RD-tv?Tiberius schreef:Gaga misschien wel 1600 jaar voor...memento schreef:Neehoor, die beste man liep alleen ruim 1600 jaar achter op de mode...Erasmiaan schreef:Hoewel, je weet maar nooit. Er liep daar pas ook een man in extravagante kledij. Zijn naam was Sinterklaas.
Ik denk van Sinterklaas: in de refowereld loopt men immers altijd een paar weken achter.Ditbenik schreef:En wat is er vanavond op RD-tv?
Tiberius schreef:Ik denk van Sinterklaas: in de refowereld loopt men immer altijd een paar weken achter.Ditbenik schreef:En wat is er vanavond op RD-tv?

~~Soli Deo Gloria~~
Sinds de komst van de refotelevisie wel, ja.Hendrikus schreef:Tiberius schreef:Ik denk van Sinterklaas: in de refowereld loopt men immer altijd een paar weken achter.Ditbenik schreef:En wat is er vanavond op RD-tv?Een paar weken maar?

Ik ben benieuwd wanneer ze Geert Wilders eens voor hun talkshow vragen. Zou goed zijn voor de kijkcijfers.
Vanavond is er een gerespecteerd ambtsdrager uit een van de afgescheiden kerken op RO.memento schreef:Ik ben benieuwd wanneer ze Geert Wilders eens voor hun talkshow vragen. Zou goed zijn voor de kijkcijfers.
- Bonny
- Contacteer:
Misschien een wat onnozele vraag, maar welke bedoel je? De kerken in de Geref. gezindte zijn toch allemaal wel ergens van afgescheiden? Of begrijp ik 't verkeerd?Wilhelm schreef:Vanavond is er een gerespecteerd ambtsdrager uit een van de afgescheiden kerken op RO.memento schreef:Ik ben benieuwd wanneer ze Geert Wilders eens voor hun talkshow vragen. Zou goed zijn voor de kijkcijfers.
The Groom's still waiting at the altar