Wat wordt jouw vakantiebestemming?
-
Bizar! Je onnodig in gevaar brengen? Ga je met Avanta?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ja, lekker verweg!
Oost-Indonesie en met name het eiland Irian Jaya.
lekker op avontuur onder de meest bizarre omstandigheden. O.a. trektochten te voet door een schitterende vallei.
Matthijs
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Wees gerust, het is wel vertrouwd hoor. Die trektochten zijn er speciaal voor avontuurlijke buitenlanders. Maar op iedere vakantie kan er wat gebeuren. Deze reis is NIET een extra groot risico dat er wat kan gebeuren. Het is wel spannender dan een gewone vakantie. Avanta noemt dit trouwens ook geen vakantie, maar gewoon een reis. Je gaat op reis met Avanta en niet met vakantie (wat letterlijk leegheid betekent;)). Een vakantie is om te ontspannen en om op krachten te komen. Ik heb spanning nodig om te ontspannen:)Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwBizar! Je onnodig in gevaar brengen? Ga je met Avanta?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ja, lekker verweg!
lekker op avontuur onder de meest bizarre omstandigheden. O.a. trektochten te voet door een schitterende vallei.
Matthijs
Dus ja, ik ga met Avanta!
[Aangepast op 20/12/04 door Matthijs]
WAAROM BIZAR? Als ik jong was zou ik ook wel meewillen, maarja op zo/n ouwe opa zitten ze nu net niet te wachten.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwBizar! Je onnodig in gevaar brengen? Ga je met Avanta?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ja, lekker verweg!
Matthijs
Die van beter-uit was een hele dikke.
Maar ik zag bij alle reizen bus staan (ik heb een steekproef gedaan). Zelf in een mini-busje rondrijden is veel leuker. Ook voor mij wordt het dit jaar geen beter-uit.
Maar ik zag bij alle reizen bus staan (ik heb een steekproef gedaan). Zelf in een mini-busje rondrijden is veel leuker. Ook voor mij wordt het dit jaar geen beter-uit.
Zo is het dan niet desgenen, die wil, noch desgenen, die loopt, maar des ontfermenden Gods. (Rom 9:16)