Wat wordt jouw vakantiebestemming?

Jelle

Bericht door Jelle »

Jelle gaat eerst maar eens een weekje de kou opzoeken van Oostenrijk en van de zomer? Ik weet het nog niet maar onze gedachten gaan wel uit om D.V. naar Thailand te gaan, weer eens iets heel anders als dat we gewoonlijk doen en de berichten zijn altijd erg enthousiast van hen die er geweest zijn.

Dus ik denk dat wij eens ff de oude sok moeten gaan opzoeken en het kampeer stelletje om de kosten een beetje te drukken.
Adje

Bericht door Adje »

Komop mensen, het is december!!! :stu
Em.

Bericht door Em. »

je meent het...:P
Jelle

Bericht door Jelle »

:,:, Adje, daar heb je gelijk in, maar ik las vandaag al in de krant dat alle voorjaarsvakanties al bijna volgeboekt waren. Men wil er in het voorjaar massaal op uittrekken.
En dan wat anders het was toch december zei je? Heb je al in de winkels rondgekeken, volgens mij kan je al geen winterkleding meer kopen en hangt er zo langzamerhand allemaal al voorjaars- of zomer mode.
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Origineel geplaatst door Kevertje
Billy, moet je ff langskomen joh.. en jij ook Anne!
Jeps dat moeten jullie doen dan kunnen jullie misschien ook effe langs kuifje komen....

GR.
parsifal

Bericht door parsifal »

Nog iemand die Dabar werk gaat doen? Evangelisatie op de camping. Je laten slopen op de kinderclub, in de sloot gegooid worden kortom echt vakantie, is echt leuk als je tussen de 18 en 24 bent.

Vaya con Dios,

parsifal
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Waar ik komende zomer heenga weet ik nog niet, maar de laatste week van januarie ga ik er een weekje tussen uit. Jaja, naar zo'n commercieel park. Ik heb me over laten halen.

tukkertje:,:,:,:,:,:,:,
Em.

Bericht door Em. »

Ik ben alweer gestrikt voor Dabar. Errug leuk!!!!!
madelief

Bericht door madelief »

New Castle of Ierland. Ik ben er nog niet helemaal uit. Maar misschien ga ik aan het eind van het jaar verhuizen dus het moet in ieder geval geen dure vakantie worden. Je weet maar nooit of dat het er dit jaar van komt.
Quazzy

Bericht door Quazzy »

Origineel geplaatst door parsifal
Nog iemand die Dabar werk gaat doen? Evangelisatie op de camping. Je laten slopen op de kinderclub, in de sloot gegooid worden kortom echt vakantie, is echt leuk als je tussen de 18 en 24 bent.
Fijn he, Dabar! Ik ben van plan dit jaar weer Dabar te gaan doen, na een jaartje afwezigheid. Voor mensen die meer over Dabar willen weten: De Dabar site
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Goede reis, Jelle!!

Groetjes,

Léé, Lied en Elies
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Wij gaan deze zomer waarschijnlijk naar Zweden. Helemaal toppie. Veel water daaar. Heerlijk vissen shi shi:D:D
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

portugal
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
prinses

Bericht door prinses »

... wat gaan jullie allemaal verrrr!!!
Pugna

Bericht door Pugna »

Ik heb nog geen idee. :)
Zo is het dan niet desgenen, die wil, noch desgenen, die loopt, maar des ontfermenden Gods. (Rom 9:16)
Plaats reactie