Fotografie
Het was gewoon een snelle foto, puur toeval dat het beestje zich kwam wassen. Het ging dus effe snel.Oorspronkelijk gepost door LeoniusZeker een mooie foto. De volgende keer moet je ervoor zorgen alleen scherp te stellen op de vogel, zodat de rest mooi wazig is. Dit kan je trouwens ook in een bewerkingsprogramma voor elkaar krijgen.Oorspronkelijk gepost door marsm104
Deze natuurfoto dan maar, uit de oude doos.
Vanmiddag zaten er ook wel wat musjes in de vijver, ik heb een enkele foto kunnen maken.
Gr.,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Begrijp ik, en ook dan vooral foto's maken! Maarre...daarna kan je het prima bewerken, en zo alsnog het gewenste resultaat bereiken.Oorspronkelijk gepost door marsm104Het was gewoon een snelle foto, puur toeval dat het beestje zich kwam wassen. Het ging dus effe snel.Oorspronkelijk gepost door LeoniusZeker een mooie foto. De volgende keer moet je ervoor zorgen alleen scherp te stellen op de vogel, zodat de rest mooi wazig is. Dit kan je trouwens ook in een bewerkingsprogramma voor elkaar krijgen.Oorspronkelijk gepost door marsm104
Vanmiddag zaten er ook wel wat musjes in de vijver, ik heb een enkele foto kunnen maken.
Gr.,
Gr.,
Ik heb hem hier aan de muur hangen, op A4 formaat. De bewerking (iets anders dan deze) is dus wel goed gelukt!Oorspronkelijk gepost door LeoniusBegrijp ik, en ook dan vooral foto's maken! Maarre...daarna kan je het prima bewerken, en zo alsnog het gewenste resultaat bereiken.Oorspronkelijk gepost door marsm104Het was gewoon een snelle foto, puur toeval dat het beestje zich kwam wassen. Het ging dus effe snel.Oorspronkelijk gepost door LeoniusZeker een mooie foto. De volgende keer moet je ervoor zorgen alleen scherp te stellen op de vogel, zodat de rest mooi wazig is. Dit kan je trouwens ook in een bewerkingsprogramma voor elkaar krijgen.Oorspronkelijk gepost door marsm104
Gr.,
Gr.,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Mooi! Ik doe het ook altijd met m'n foto's. Lekker eerst bewerken en daarna laten afdrukken en aan de muur hangenOorspronkelijk gepost door marsm104Ik heb hem hier aan de muur hangen, op A4 formaat. De bewerking (iets anders dan deze) is dus wel goed gelukt!Oorspronkelijk gepost door LeoniusBegrijp ik, en ook dan vooral foto's maken! Maarre...daarna kan je het prima bewerken, en zo alsnog het gewenste resultaat bereiken.Oorspronkelijk gepost door marsm104Het was gewoon een snelle foto, puur toeval dat het beestje zich kwam wassen. Het ging dus effe snel.Oorspronkelijk gepost door Leonius Zeker een mooie foto. De volgende keer moet je ervoor zorgen alleen scherp te stellen op de vogel, zodat de rest mooi wazig is. Dit kan je trouwens ook in een bewerkingsprogramma voor elkaar krijgen.
Gr.,
Gr.,

Gr.,
Heb ook vele nachtelijke uurtjes op dat bruggetje doorgebracht....Oorspronkelijk gepost door pingpongbal
Het is ook niet een bruggetje over de Vecht, maar over de Regge!!!
:in :in :in
(de Regge is geloof ik een zijtakje van de Vecht...)
Geweldig, ben van het jaar ook nog 1 a 2 dagen in Ommen. Weet niet of ik dit bruggetje nog te zien krijg, moet je voor fietsen namerlijk:sne:%
Of lopen... wij gaan er altijd lopend heen!Oorspronkelijk gepost door MS
Heb ook vele nachtelijke uurtjes op dat bruggetje doorgebracht....
Geweldig, ben van het jaar ook nog 1 a 2 dagen in Ommen. Weet niet of ik dit bruggetje nog te zien krijg, moet je voor fietsen namerlijk:sne:%
Nachtelijke uurtjes op het bruggetje??? :!:$
[Aangepast op 24/6/05 door pingpongbal]

Een aantal foto;s uit Kusadasi.
Het zicht over zee is genomen vanaf mijn balkon terwijl het al nagenoeg donker was.
De foto met Cruisboot en de klipper, genomen op een vroege ochtend terwijl de mist nog ovr het water hing. ook vanaf mijn balkon.
Het gebouw is de Bibliotheek te Efeze, zelf genomen tijdens ons bezoek aan Efeze.
Foito van de vaas, is een vaas gemaakt uit onix, een blok waarop de vaas nu staat.
Zomaar wat plaatjes die ik afgelopne week gemaakt heb.
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Een aantal foto;s uit Kusadasi.
Het zicht over zee is genomen vanaf mijn balkon terwijl het al nagenoeg donker was.
De foto met Cruisboot en de klipper, genomen op een vroege ochtend terwijl de mist nog ovr het water hing. ook vanaf mijn balkon.
Het gebouw is de Bibliotheek te Efeze, zelf genomen tijdens ons bezoek aan Efeze.
Foito van de vaas, is een vaas gemaakt uit onix, een blok waarop de vaas nu staat.
Zomaar wat plaatjes die ik afgelopne week gemaakt heb.

- jakobmarin