CHRISTEN en MOSLIM
een (on)mogelijke samenwerking!?
woensdag 5 oktober 2005
Aanvangstijd 19.45 uur
vanaf 19.15 uur koffie
Ds. G. Clements houdt over dit actuele en boeiende onderwerp een lezing voor de goudse sgp-jongeren.
Steijnpad 1
GOUDA
IEDEREEN VAN HARTE WELKOM!
klik ook hier voor de goudse sgp-jongerensite
[Aangepast op 17/9/05 door SGP-GOUDA]
[Aangepast op 22/9/05 door SGP-GOUDA]
5 oktober Gouda: Christen en Moslim, een (on)mogelijke same
Het is inderdaad een moeilijk onderwerp daarom des te interessanter deze avond bij te wonen.
Ds. Clements heeft zich in de achterliggende periode verdiept in de Islam en zal dus zeker weten waar hij over praat.
Overigens raden wij bij deze aan om de NOTA "Wij.., Zij.. Gij.. geheel anders van de Studiegroep van de Goudse SGPjongeren te lezen. Een visie van goudse sgp jongeren op een aantal actuele onderwerpen.
Zie de site van de goudse sgp jongeren onder het tabblad studiegroep
Ds. Clements heeft zich in de achterliggende periode verdiept in de Islam en zal dus zeker weten waar hij over praat.
Overigens raden wij bij deze aan om de NOTA "Wij.., Zij.. Gij.. geheel anders van de Studiegroep van de Goudse SGPjongeren te lezen. Een visie van goudse sgp jongeren op een aantal actuele onderwerpen.
Zie de site van de goudse sgp jongeren onder het tabblad studiegroep
Wie weet wat Clements te zeggen hebt, misschien is het wel heel vernieuwend?Oorspronkelijk gepost door refo
Alles is langzamerhand wel weer gezegd. Lijkt me dat weer een avond niet veel toevoegd.
kzal eens kijken of ik een gaatje kan vinden in de agenda.
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter