Wat voor auto rijden wij?
Oorspronkelijk gepost door refo
Het aantal kilometers in de Cinquecento projecteer je op de mercedes.
neem van mij aan dat ze nu veeeeeeel meer gaat rijden.
:, ja, dat zit er wel in, wie zou er ook niet meeer km willen rijden in zo'n MB.
Ik zou minstens elke dag boodschappen gaan doen i.p.v. eenmaal in de week.

Miischien dat zij niet meer gaat rijden, maar ik welOorspronkelijk gepost door refo
Het aantal kilometers in de Cinquecento projecteer je op de mercedes.
neem van mij aan dat ze nu veeeeeeel meer gaat rijden.

Ik heb altijd de Cinq zoveel mogelijk voorkomen. Dat is nix voor mij. Met die MB zal dat wel anders zijn.
Oorspronkelijk gepost door lammert
Zo ziet mijn auto eruit (dit is hem niet.)
Gegevens:
VW POLO; VARIANT SDI 50 KW (diesel)
kleur groen
cilinder inhoud 1896 cm3
gewicht 1.134 kg
bouwjaar 2004
huidige km. stand 83.000

Ik zit erover te denken deze auto weg te doen,
en er een benzine auto voor te kopen.
:?:i:sne
Ik heb ook een extra lange proefrit gemaakt en constant met een big smile op mijn gezicht rondgereden. Dit is echt een klasse auto. Echt jong istie niet, van mei 1999, maar met slechts 90.000 verkeert die in een bijna perfecte staat. En ik heb hem bij de Mercedes dealer gekocht die hem helemaal in orde gaat maken en nog eens 6 maanden garantie.Tiberius schreef:De wagen rijdt fantastisch, Duuk, althans de sedan-versie.
Terwijl het benzineverbruik ook nog wel meevalt (ca. 1 : 11).
Hij heeft alleen relatief vaak elektronica storingen.
Ik heb ook nog in twee andere proefgereden. Die waren in een aanzienlijk mindere staat.
Plaatje onder de motorkap:

Liever een ster in mijn voorruit dan op mijn motorkap... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Duuk schreef:Vandaag de opdracht gegeven aan de Benz dealer voor levering van deze auto. Die gaat mijn leaseauto vervangen voor wat betreft de privekilometers. Als het goed is krijg ik hem dit jaar nog. Het is een (voor de kenners) Mercedes W210 E240 automaat combi met 7 zitplaatsen en een heerlijke V6 motor