Kleine ergernissen [2]

Zita
Moderator

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Zita »

Mensen die op meerdere advertenties van je op Marktplaats bieden. Als je een halfuur later akkoord gaat met de biedingen, halen ze die weg met de vermelding dat ze geen interesse meer hebben in de producten. 1. Bied niet als je geen interesse hebt. 2. Bied niet als je weet dat je zo instabiel bent dat je interesses binnen een halfuur grondig wijzigen. 3. Heb het fatsoen om te reageren op het mailtje, en niet alleen te klikken op het knopje 'verwijder bod'.
refo

Bericht door refo »

Het is Marktplaats: dus niet al te serieus aub. Ga dan veilen via Ebay. Daar heeft de bieder verplichtingen

a) Je moet ook niet te snel reageren op een bod: dan krijgen mensen het gevoel dat het te duur is.
b) betitel je publiek nooit als 'instabiel'.
c) op een mail reageren betekent bij Marktplaats dat je je anonimiteit kwijt bent
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Toch vind ik het niet zo netjes van je, Refo. ;)
refo

Bericht door refo »

Ik bied alleen als ik iets hebben wil.
Als de verkopers dan erg snel reageren dan reageer ik met: 'het is toch wel incl verzendkosten? Anders wordt het me te duur.'
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Hendrikus schreef:
En nu we het toch over boeken hebben: a.s. zaterdag http://www.leesenluisterbeurs.nl/
Heb je er niet gezien...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
henriët

Bericht door henriët »

Ichtus schreef:
Hendrikus schreef:
En nu we het toch over boeken hebben: a.s. zaterdag http://www.leesenluisterbeurs.nl/
Heb je er niet gezien...
Heb je ons Jetje nog gezien?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Ichtus schreef:
Hendrikus schreef:
Heb je er niet gezien...
was er van 10.30 tot 12 ongeveer
~~Soli Deo Gloria~~
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Hendrikus schreef:
Ichtus schreef:
Hendrikus schreef:
Heb je er niet gezien...
was er van 10.30 tot 12 ongeveer
Hmm, wij kwamen half 12 binnen denk ik. Dan is de kans inderdaad groot dat je elkaar niet ziet. Ik vond het daar een aardig doolhof.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Een dame die voor de derde keer binnen een halfjaar een niet-noodzakelijk artikel via marktplaats bij me wil aanschaffen. Alledrie de keren had ze hetzelfde snikverhaal over parttime baan, geen uitkering, dubbele woonlasten, en of ze om die reden alstublieft wat minder mocht betalen. Je zou er zowat maatschappelijk werk op afsturen.
Auto

Bericht door Auto »

Zita schreef:Een dame die voor de derde keer binnen een halfjaar een niet-noodzakelijk artikel via marktplaats bij me wil aanschaffen. Alledrie de keren had ze hetzelfde snikverhaal over parttime baan, geen uitkering, dubbele woonlasten, en of ze om die reden alstublieft wat minder mocht betalen. Je zou er zowat maatschappelijk werk op afsturen.
Misschien is dat een ander produkt wat je kan gaan aanbieden tegen een redelijk tarief? :hum
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Zita schreef:Een dame die voor de derde keer binnen een halfjaar een niet-noodzakelijk artikel via marktplaats bij me wil aanschaffen. Alledrie de keren had ze hetzelfde snikverhaal over parttime baan, geen uitkering, dubbele woonlasten, en of ze om die reden alstublieft wat minder mocht betalen. Je zou er zowat maatschappelijk werk op afsturen.
Prijs is prijs, onderhandelen is prima, maar bij van die snik-snotterverhalen word ik niet goed. Dan is het gelijk klaar. Pas nog iemand die iets gratis wilde hebben. Of ik even de verzendkosten wilde betalen. Nee dus.
henriët

Bericht door henriët »

Had ik in een reclame van die overheerlijke echte brie gekocht, liet ik het liggen tot een moment supréme, wat vanavond was aangebroken,
blijkt ie over de datum te zijn. :bobo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

henriët schreef:Had ik in een reclame van die overheerlijke echte brie gekocht, liet ik het liggen tot een moment supréme, wat vanavond was aangebroken,
Als het niet al te veel over de datum is, en het ruikt zoals het hoort te ruiken, en het ziet eruit zoals het eruit hoort te zien, kun je het gerust opeten. Die brie weet zelf niet welke datum er op de wikkel staat.
henriët

Bericht door henriët »

Zita schreef:
henriët schreef:Had ik in een reclame van die overheerlijke echte brie gekocht, liet ik het liggen tot een moment supréme, wat vanavond was aangebroken,
Als het niet al te veel over de datum is, en het ruikt zoals het hoort te ruiken, en het ziet eruit zoals het eruit hoort te zien, kun je het gerust opeten. Die brie weet zelf niet welke datum er op de wikkel staat.
10 dagen.. ik durfde het niet, maar weet nu ook niet wat ik er mee moet doen, weggooien wil ik niet.
En we zouden net gezellig een knus avondje doen mèt brie.
* zie je dat je zulke avonden toch echt voor het weekend houden moet:)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

henriët schreef:
Zita schreef:
10 dagen.. ik durfde het niet, maar weet nu ook niet wat ik er mee moet doen, weggooien wil ik niet.
En we zouden net gezellig een knus avondje doen mèt brie.
* zie je dat je zulke avonden toch echt voor het weekend houden moet:)
Als het een ammonialucht heeft, zou ik het niet meer wagen. Maar een brie die nog netjes in de witte korst zit, kun je gewoon opeten. Was het verse of voorverpakte? Voorverpakt blijft heel lang houdbaar.
Gesloten