Ben ik ook niet, maar die stank en die herrieIchtus schreef:Hoef je niet bang voor te zijn hoor.Auto schreef:Zo, de rookbommen en de nitraten vliegen weer hier door de straat.
Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen
Het programma spreekt me deze reis niet zo aan.Ichtus schreef:Ga je er heen?Hendrikus schreef:-goed dat die onderwijzer met pensioen iseilander schreef:Een kinderboek, geschreven door een gepensioneerde onderwijzer (veelschrijver) en uitgegeven door een bekende uitgever in reformatorische kringen, waarin diverse zetfouten staan, maar ook dingen als:
- hij probeert nog te helpen, maar het baadt niet;
- waar hij bevreesdt voor was, gebeurt ook.
Op deze manier is lezen níet goed voor de taalontwikkeling
-wordt er door uitgevers niet meer gekeken naar taalfouten?
En nu we het toch over boeken hebben: a.s. zaterdag http://www.leesenluisterbeurs.nl/
Ik moet even kijken hoe hier de zaken lopen. Als er ergens een gaatje valt steek ik misschien m'n neus nog om de hoek. Eens kijken wat dat is.
Ik zal Elly & Rikkert ook zeker aan mij voorbij laten gaan, wees maar niet bangrefo schreef:Het programma spreekt me deze reis niet zo aan.

~~Soli Deo Gloria~~
Het verbaast mij wel dat je vanaf de parkeergarage van het ziekenhuis bijna een kwartier moet lopen naar de ingang. En dat de inpandige loopbrug alleen bedoeld is voor het personeel. Wie slecht ter been is, mag wachten op de meerpersoonspausmobiel, maar daar zou ik (mocht ik slecht ter been raken) alleen in gaan zitten met een burka aan.
Laatst gewijzigd door Zita op 20 sep 2011, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog één in hetzelfde boek: "ligt je voet op!"Hendrikus schreef:-goed dat die onderwijzer met pensioen iseilander schreef:Een kinderboek, geschreven door een gepensioneerde onderwijzer (veelschrijver) en uitgegeven door een bekende uitgever in reformatorische kringen, waarin diverse zetfouten staan, maar ook dingen als:

Egt niet normaal!eilander schreef:Nog één in hetzelfde boek: "ligt je voet op!"Hendrikus schreef:-goed dat die onderwijzer met pensioen iseilander schreef:Een kinderboek, geschreven door een gepensioneerde onderwijzer (veelschrijver) en uitgegeven door een bekende uitgever in reformatorische kringen, waarin diverse zetfouten staan, maar ook dingen als:

Gelukkig heb jij het goed geleert zie ik....ZWP schreef:Egt niet normaal!eilander schreef:Nog één in hetzelfde boek: "ligt je voet op!"Hendrikus schreef:-goed dat die onderwijzer met pensioen iseilander schreef:Een kinderboek, geschreven door een gepensioneerde onderwijzer (veelschrijver) en uitgegeven door een bekende uitgever in reformatorische kringen, waarin diverse zetfouten staan, maar ook dingen als:
Nederlands was zijn goedste vakeilander schreef:Gelukkig heb jij het goed geleert zie ik....ZWP schreef:Egt niet normaal!eilander schreef:Nog één in hetzelfde boek: "ligt je voet op!"Hendrikus schreef: -goed dat die onderwijzer met pensioen is

-
Het is inderdaad een eind lopen, maar je doet er - in gezonde toestand - geen kwartier over, toch?! Maar dan heb je het verder slecht getroffen. Toen ik dat ziekenhuis drie weken lang dagelijks moest bezoeken, werd mij regelmatig al van verre toegeroepen dat ik in die meerpersoonspausmobiel mee kon rijden.Zita schreef:Het verbaast mij wel dat je vanaf de parkeergarage van het ziekenhuis bijna een kwartier moet lopen naar de ingang. En dat de inpandige loopbrug alleen bedoeld is voor het personeel. Wie slecht ter been is, mag wachten op de meerpersoonspausmobiel, maar daar zou ik (mocht ik slecht ter been raken) alleen in gaan zitten met een burka aan.
Hier beneden is het niet.
Nou, ik ben het met Zita eens, het is wel een absurd eind vind ik. Volgens mij willen ze je verplicht langs die winkeltjes laten lopen. Tsjah, en die golfkar vond ik ook niet zo aantrekkelijkGermanicus schreef:Het is inderdaad een eind lopen, maar je doet er - in gezonde toestand - geen kwartier over, toch?! Maar dan heb je het verder slecht getroffen. Toen ik dat ziekenhuis drie weken lang dagelijks moest bezoeken, werd mij regelmatig al van verre toegeroepen dat ik in die meerpersoonspausmobiel mee kon rijden.Zita schreef:Het verbaast mij wel dat je vanaf de parkeergarage van het ziekenhuis bijna een kwartier moet lopen naar de ingang. En dat de inpandige loopbrug alleen bedoeld is voor het personeel. Wie slecht ter been is, mag wachten op de meerpersoonspausmobiel, maar daar zou ik (mocht ik slecht ter been raken) alleen in gaan zitten met een burka aan.
Tja, als je zo snugger bent om helemaal aan de zuidkant van de parkeergarage te parkeren, in de hoop dat je die loopbrug op kunt, doe je er wel even over. Dat pausmobiel vond ik te erg om aan te zien/om in te zitten, aangezien ik geen paus ben, en ook al geen japanner-in-de-dierentuin, en ook al niet heel erg immobiel.Germanicus schreef:Het is inderdaad een eind lopen, maar je doet er - in gezonde toestand - geen kwartier over, toch?! Maar dan heb je het verder slecht getroffen. Toen ik dat ziekenhuis drie weken lang dagelijks moest bezoeken, werd mij regelmatig al van verre toegeroepen dat ik in die meerpersoonspausmobiel mee kon rijden.Zita schreef:Het verbaast mij wel dat je vanaf de parkeergarage van het ziekenhuis bijna een kwartier moet lopen naar de ingang. En dat de inpandige loopbrug alleen bedoeld is voor het personeel. Wie slecht ter been is, mag wachten op de meerpersoonspausmobiel, maar daar zou ik (mocht ik slecht ter been raken) alleen in gaan zitten met een burka aan.
Ik vond het voor mezelf best te doen, maar als je oud/ziek/zwak/misselijk bent en je kunt dan nog zo'n eind aan de wandel, is er toch iets misgegaan in het logistieke plan van het ziekenhuis.
Over welk ziekenhuis hebben jullie het nu eigenlijk?
Het besmette (in meerdere opzichten) ziekenhuisTiberius schreef:Over welk ziekenhuis hebben jullie het nu eigenlijk?
apotheek heeft medicijnen niet op voorraad. Kom morgen maar terug.
Ben je net thuis: we hebben het toch, maar konden het niet vinden, kom maar halen...
Ach ja, wel goed voor de conditie.
Ben je net thuis: we hebben het toch, maar konden het niet vinden, kom maar halen...
Ach ja, wel goed voor de conditie.
let sin never hold true, that Love never broke through.
Ben Ketting is vast betere kostHendrikus schreef:Ik zal Elly & Rikkert ook zeker aan mij voorbij laten gaan, wees maar niet bangrefo schreef:Het programma spreekt me deze reis niet zo aan.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!