We dachten en denken aan je!

zo, inderdaad, dat is echt erg!Ichtus schreef:Hieraan... Dramatisch. Het zal je maar overkomen.
M'n ritje naar huis duurde hierdoor een uur langer.
Ik heb, toen ik het las, direct mijn man gebeld... even checken....henriët schreef:zo, inderdaad, dat is echt erg!Ichtus schreef:Hieraan... Dramatisch. Het zal je maar overkomen.
Oh ja, dat begrijp ik, ik ging ook even in gedachten vrienden.fam uit die buurt af..JolandaOudshoorn schreef:Ik heb, toen ik het las, direct mijn man gebeld... even checken....henriët schreef:zo, inderdaad, dat is echt erg!Ichtus schreef:Hieraan... Dramatisch. Het zal je maar overkomen.
Zoiets is een van mijn grootste angsten.
Joh heftig zeg!JolandaOudshoorn schreef:Aan de familie van mijn moeder die nu hun oudste broer moeten missen.
Hij is gisteren overleden, zijn overmatige alcoholmisbruik is hem vroegtijdig fataal geworden.
Inderdaad heftig! Sterkte.henriët schreef:Joh heftig zeg!JolandaOudshoorn schreef:Aan de familie van mijn moeder die nu hun oudste broer moeten missen.
Hij is gisteren overleden, zijn overmatige alcoholmisbruik is hem vroegtijdig fataal geworden.
Sterkte!
Sterkte in deze moeilijke tijd!JolandaOudshoorn schreef:Aan de familie van mijn moeder die nu hun oudste broer moeten missen.