Het is niet zozeer mijn lectuur, maar wat is er zo verbazingwekkend dan?Zita schreef:Ik verbaas me over de Clementijnfolder, en dan vooral over de positie-afdeling.
Wat doen we vandaag ? [8]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
't Is tamelijk lachwekkend hoe de kussens onder de kleding eruit zien en een supervoordelige oplossing dat dezelfde modellen als in de rest van folder zijn gebruikt voor de positiemode.Mister schreef:Het is niet zozeer mijn lectuur, maar wat is er zo verbazingwekkend dan?Zita schreef:Ik verbaas me over de Clementijnfolder, en dan vooral over de positie-afdeling.
Overigens is het ook niet echt mijn favoriete lectuur, maar onder het ontbijt wil je weleens iets te bladeren hebben.
In goed overleg is hier besloten om de vliering eens helemaal leeg te trekken.
Zal ook wel weer een ritje vuilstort worden.
Vanavond voetbal kijken langs de lijn.
Vanavond voetbal kijken langs de lijn.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wat nog enigszins bruikbaar is, zou ik bij een kringloopwinkel brengen. 't Is beter voor het milieu, een ander is er blij mee en de opbrengst is meestal voor een goed doel.Lourens schreef:In goed overleg is hier besloten om de vliering eens helemaal leeg te trekken.
nou idd. ik was erg nieuwsgierig dus ik ben ff gaan zoeken.Zita schreef:'t Is tamelijk lachwekkend hoe de kussens onder de kleding eruit zien en een supervoordelige oplossing dat dezelfde modellen als in de rest van folder zijn gebruikt voor de positiemode.Mister schreef:Het is niet zozeer mijn lectuur, maar wat is er zo verbazingwekkend dan?Zita schreef:Ik verbaas me over de Clementijnfolder, en dan vooral over de positie-afdeling.
Overigens is het ook niet echt mijn favoriete lectuur, maar onder het ontbijt wil je weleens iets te bladeren hebben.
vooral deze:
http://www.clementijn.nl/detail/irene-2
Mochten ze nog een model zoeken.....

hé, geef ff een seintje als je weer es gaat; dan ga ik ook!henriët schreef:vanmiddag naar de pyramide speeltuin in Austerlitz
De verantwoorde kermis in Austerlitz 

je hóeft niet in de botsauto's.....
Nu herinner ik me weer waarom we niet bij refozaken (kunnen) kopen... Moet je die prijzen zien....Lassie schreef:nou idd. ik was erg nieuwsgierig dus ik ben ff gaan zoeken.Zita schreef:'t Is tamelijk lachwekkend hoe de kussens onder de kleding eruit zien en een supervoordelige oplossing dat dezelfde modellen als in de rest van folder zijn gebruikt voor de positiemode.Mister schreef:Het is niet zozeer mijn lectuur, maar wat is er zo verbazingwekkend dan?Zita schreef:Ik verbaas me over de Clementijnfolder, en dan vooral over de positie-afdeling.
vooral deze:

mail een foto van jezelf!!Lassie schreef:
je begrijpt, dat ik weer terugverlangde naar buiten;)refo schreef:De verantwoorde kermis in Austerlitz

@ helma, prima!
ideaal zo'n gratis speeltuin.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
whahahahaha... dat is echt nep ja....Lassie schreef:nou idd. ik was erg nieuwsgierig dus ik ben ff gaan zoeken.Zita schreef:'t Is tamelijk lachwekkend hoe de kussens onder de kleding eruit zien en een supervoordelige oplossing dat dezelfde modellen als in de rest van folder zijn gebruikt voor de positiemode.Mister schreef:Het is niet zozeer mijn lectuur, maar wat is er zo verbazingwekkend dan?Zita schreef:Ik verbaas me over de Clementijnfolder, en dan vooral over de positie-afdeling.
vooral deze:
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
vandaag eerste dag vakantiebijbelweek...
we hebben elk jaar iets minder kinderen... vandaag 95!
maar goed, het was evengoed weer een fijne morgen en heel gezellig.
Goed voor het gemeente-zijn met elkaar!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Heerlijk he, zo'n week! Dwars door alle tegenslagen en onmogelijkheden van mij heen, mogen we zeggen dat onze eerste dag geweldig was. Zo zie je dat het werk van de VBW niet ons werk is, maar Gods werk! Wij hadden vanfaag 181 kinderen, een hele club dus!MarthaMartha schreef:vandaag eerste dag vakantiebijbelweek...
Morgen en overmorgen: weer VBW, dus weinig RF!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik ga zo ook weer naar de VBW