Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Een wasdroger 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Katharina van Bora
Hè nèè, net na je vakantie met zoveel was. Sterkte met ophangen en nu maar hopen dat het morgen ook weer droog is...Orchidee schreef:Een wasdroger
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- JolandaOudshoorn
Wij hebben er eentje over! Morgenmiddag ben ik thuis.Orchidee schreef:Een wasdroger
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gelukkig is het redelijk goed afgelopen en loopt-ie weer, alleen het glas is er uit.Nu maar hopen dat ik straks met mijn blote voeten niet in glassplinter trap.albion schreef:'t Is maar een klok, Gijs.Gijs83 schreef:-mijn radiografisch gestuurde klok op mijn slaapkamer, die mijn vader zojuist van de muur stootte, terwijl die wat anders wil ophangen, ben er wel een beetje ondersteboven van....
Heb je niet gezogen?
Jazeker, dat is netjes voor mij gedaan...en gelukkig geen splinter gevoeld!Lassie schreef:Heb je niet gezogen?
Je meent hetJolandaOudshoorn schreef:Wij hebben er eentje over! Morgenmiddag ben ik thuis.Orchidee schreef:Een wasdroger

Maar morgen word er een nieuwe gebracht

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wat fijn, dat je er iig eentje krijgt!Orchidee schreef:Je meent hetJolandaOudshoorn schreef:Wij hebben er eentje over! Morgenmiddag ben ik thuis.Orchidee schreef:Een wasdroger, wat lief!
![]()
Maar morgen word er een nieuwe gebracht, ben ik weer te voorbarig geweest
Zeker nu de zomer naar t einde gaat!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik hoop over een uurtje mijn auto kwijt te zijn. Als de automeneer tenminste met een fatsoenlijk bod komt. Toen ik 'm daarnet al afscheidnemend nog even bekeek, zag ik dat er in de kofferbak ook nog een trekhaak lag. Tjonge, dat ding is echt van alle gemakken voorzien. Jammer dat ik 'm niet kan houden.
Waarom doe je hem dan wegZita schreef:Ik hoop over een uurtje mijn auto kwijt te zijn. Als de automeneer tenminste met een fatsoenlijk bod komt. Toen ik 'm daarnet al afscheidnemend nog even bekeek, zag ik dat er in de kofferbak ook nog een trekhaak lag. Tjonge, dat ding is echt van alle gemakken voorzien. Jammer dat ik 'm niet kan houden.

Omdat ik van de dokter niet meer mag autorijden. Tja, om zo'n ding dan ter decoratie te laten staan, is ook zo jammer. Ik pimp mijn fiets met een transportrek en ga voorlopig maar fietsen en treinen en bussen en metro'en en trammen. Ook leuk ter afwisseling.Orchidee schreef:Waarom doe je hem dan wegZita schreef:Ik hoop over een uurtje mijn auto kwijt te zijn. Als de automeneer tenminste met een fatsoenlijk bod komt. Toen ik 'm daarnet al afscheidnemend nog even bekeek, zag ik dat er in de kofferbak ook nog een trekhaak lag. Tjonge, dat ding is echt van alle gemakken voorzien. Jammer dat ik 'm niet kan houden.

Ik snap best dat een auto in waarde daalt, maar van 4950 naar 2750 in zesduizend kilometer/elf maanden lijkt me wel heel hard gaan. Eens zien of ik elders een betere prijs kan krijgen.Zita schreef:Ik hoop over een uurtje mijn auto kwijt te zijn. Als de automeneer tenminste met een fatsoenlijk bod komt. Toen ik 'm daarnet al afscheidnemend nog even bekeek, zag ik dat er in de kofferbak ook nog een trekhaak lag. Tjonge, dat ding is echt van alle gemakken voorzien. Jammer dat ik 'm niet kan houden.
Mijn bbq die ter aarde stortte.
En we wilden hem vanavond nog gebruiken.
Dan maar snel naar de nieuwste aanwinst.
En we wilden hem vanavond nog gebruiken.
Dan maar snel naar de nieuwste aanwinst.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ben je daar blij mee??Zita schreef:Een auto
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....