Wat doen we vandaag ? [8]
Wat doen we vandaag ? [8]
Het vervolg van Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Ik ben begonnen met mijn garage uit te ruimen.
Het al een rit met rotzooi naar de vuilstort achter de rug.
Nu weer inruimen.
Het al een rit met rotzooi naar de vuilstort achter de rug.
Nu weer inruimen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
gewerkt van half 11 tot half 5, net de vloer 2 keer gedweild, zo nog even het aquarium schoonmaken, en dan verdero p de bovenverdieping; bed verschonen, opruimen, en alles 3-loge's-proef maken, en ondertussen zorgen dat de aardappels gaar zijn, sla snijden en de hamburgers in de oven doen.
Vanavond alles boven stofzuigen, en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag!
Vanavond alles boven stofzuigen, en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Was je op bezoek of woon je aan de dijk?Tiberius schreef:Toeter even als je het dorp binnenrijdt, dan zal ik naar je zwaaien.PvS schreef:Spullen klaarzetten voor morgen.
Ritje Oud-Beijerland vice versa (507,6 km).
Wij reden om kwart over elf het dorp in.
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
- MarthaMartha
2 keer dweilen?*girly* schreef:gewerkt van half 11 tot half 5, net de vloer 2 keer gedweild, zo nog even het aquarium schoonmaken, en dan verdero p de bovenverdieping; bed verschonen, opruimen, en alles 3-loge's-proef maken, en ondertussen zorgen dat de aardappels gaar zijn, sla snijden en de hamburgers in de oven doen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Tja.MarthaMartha schreef:2 keer dweilen?*girly* schreef:gewerkt van half 11 tot half 5, net de vloer 2 keer gedweild, zo nog even het aquarium schoonmaken, en dan verdero p de bovenverdieping; bed verschonen, opruimen, en alles 3-loge's-proef maken, en ondertussen zorgen dat de aardappels gaar zijn, sla snijden en de hamburgers in de oven doen.
En sla niet snijden, maar scheuren langs de nerven. Dat is natuurlijker.
refo schreef:Tja.MarthaMartha schreef:2 keer dweilen?*girly* schreef:gewerkt van half 11 tot half 5, net de vloer 2 keer gedweild, zo nog even het aquarium schoonmaken, en dan verdero p de bovenverdieping; bed verschonen, opruimen, en alles 3-loge's-proef maken, en ondertussen zorgen dat de aardappels gaar zijn, sla snijden en de hamburgers in de oven doen.
En sla niet snijden, maar scheuren langs de nerven. Dat is natuurlijker.

En vergeet vooral de achterkanten van je plinten niet te zuigen..
- MarthaMartha
jolanda, ben je thuis vanmiddag? kunnen we een uurtje komen?
**had ik maar een telnr**
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Oude-Waarheid
Zie je PB !!!!MarthaMartha schreef:jolanda, ben je thuis vanmiddag? kunnen we een uurtje komen?
Hun telefoonnummer staat gewoon in de telefoongids.MarthaMartha schreef:jolanda, ben je thuis vanmiddag? kunnen we een uurtje komen?

- JolandaOudshoorn
Daar heeft ze hem inmiddels gevonden. En ja, ze vinden het niet erg om in de verbouwingsrommel te zittenPvS schreef:Hun telefoonnummer staat gewoon in de telefoongids.MarthaMartha schreef:jolanda, ben je thuis vanmiddag? kunnen we een uurtje komen?

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Komt MM ook aardappelen halen?JolandaOudshoorn schreef:Daar heeft ze hem inmiddels gevonden. En ja, ze vinden het niet erg om in de verbouwingsrommel te zittenPvS schreef:Hun telefoonnummer staat gewoon in de telefoongids.MarthaMartha schreef:jolanda, ben je thuis vanmiddag? kunnen we een uurtje komen?

k ben nu al bekaf.... 

Gaan de jaren spreken?Lassie schreef:k ben nu al bekaf....