Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Mijn kleinzoon in Nederland...gister opgenomen in ziekenhuis...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Plotseling Margriet? Vervelend dat je nu zo ver weg woont. Sterkte.Margriet schreef:Mijn kleinzoon in Nederland...gister opgenomen in ziekenhuis...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
hè wat naar. Dan voel je ineens de afstand heel erg denk ik. Ernstig??Margriet schreef:Mijn kleinzoon in Nederland...gister opgenomen in ziekenhuis...
sterkte!!
(gelukkig is de weg van het gebed er!)
Hij had al een paar dagen buikpijn, maar zondag was het zo erg dat hij via de huisartsenpost direct naar het ziekenhuis kon.
Er worden tests gedaan, maar wat het is weten ze nog niet...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Margriet schreef:Hij had al een paar dagen buikpijn, maar zondag was het zo erg dat hij via de huisartsenpost direct naar het ziekenhuis kon.
Je zou zeggen blindedarm..., maar dan moet hij ook verhoging hebben. Misselijk, rillen van de kou etc.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
..dat het leven zonder rf gewoon doorgaat...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
henriët schreef:..dat het leven zonder rf gewoon doorgaat...

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
het leuke was dat het r l leven met rfers wel doorging ondanks een poosje zonder digirfKatharina van Bora schreef:henriët schreef:..dat het leven zonder rf gewoon doorgaat...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:het leuke was dat het r l leven met rfers wel doorging ondanks een poosje zonder digirfKatharina van Bora schreef:henriët schreef:..dat het leven zonder rf gewoon doorgaat...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gezien de lengte van deze topic, is het tijd voor een nieuw deel: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 23&t=10478