Forum voor refo-moeders?
Forum voor refo-moeders?
Bestaat er ook een forum voor refo-moeders?
Re: Forum voor refo-moeders?
op refoweb wordt er wat intensiever over gezin, huishouding en opvoeding gebabbeld dan hier, geloof ik. Ik denk niet dat er een speciaal refomoedersforum bestaat.Aty schreef:Bestaat er ook een forum voor refo-moeders?
- Bonny
- Contacteer:
Ik vind het hier soms al een forum voor refomoeders....
The Groom's still waiting at the altar
Toch zou het best mooi zijn.Bonny schreef:Ik vind het hier soms al een forum voor refomoeders....
Maar dan uitsluitend voor moeders heAty schreef:Toch zou het best mooi zijn.Bonny schreef:Ik vind het hier soms al een forum voor refomoeders....
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Neeltje Jans
Hm... hoe ga je dat bewijzen?Mara schreef:Maar dan uitsluitend voor moeders heAty schreef:Toch zou het best mooi zijn.Bonny schreef:Ik vind het hier soms al een forum voor refomoeders....
Ik kan misschien wel wat regelen....
Neeltje Jans, moeder van 4
Regel maar wat! Hoe bewijzen, ik weet het niet.
Je kan een topic maken, maar je kan niet regelen dat daar alleen moeders komen. (waarom zou je dat willen trouwens?)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:Je kan een topic maken, maar je kan niet regelen dat daar alleen moeders komen. (waarom zou je dat willen trouwens?)
Een echte vader is ook een beetje moeder.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vaders praten nu eenmaal over heel andere dingen dan moeders. Verschil blijf je houden en dat is maar goed ookMarnix schreef:Je kan een topic maken, maar je kan niet regelen dat daar alleen moeders komen. (waarom zou je dat willen trouwens?)
Er zijn genoeg fora voor mannen toch ?
Of word jij clandestien lid ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat is inderdaad prima, maar of het nou zin heeft om er een totaal apart forum voor de maken.... Als je een topic maakt voor refomoeders komen er vast veel refomoeders in praten... af en toe zullen mannen ook wel meelezen en reageren (wat soms best leuk kan zijn) maar de meesten blijven wel uit dat topic weg omdat het ze niet aanspreekt (is mijn ervaring op het andere forum).
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Wat vinden jullie van de topic refo-moederen?
Mannen hebben soms originele tips.
Mannen hebben soms originele tips.
Geef de aftrap maar
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lamaar, een topic voor aquariumliefhebbers, vissers, postzegelverzamelaars, breiers etc. etc. van refo-huize, stof en topics te over.Orchidee schreef:Geef de aftrap maar
Laat maar in de rolemmer, wist je dat.......
refomoeders hebben wel specifieke aandachtsgebieden en een andere insteek dan niet-refomoeders. Dat is voor een refopostzegelverzamelaar iets minder nadrukkelijk het geval.jvdg schreef:Lamaar, een topic voor aquariumliefhebbers, vissers, postzegelverzamelaars, breiers etc. etc. van refo-huize, stof en topics te over.Orchidee schreef:Geef de aftrap maar
Laat maar in de rolemmer, wist je dat.......