Schaam je niet, dat doe ik ook weleensAty schreef:Heerlijke luierdag gehad. Tot 12 uur in de pyama (de kinderen dan hè ). Rustig aan.

Schaam je niet, dat doe ik ook weleensAty schreef:Heerlijke luierdag gehad. Tot 12 uur in de pyama (de kinderen dan hè ). Rustig aan.
Zita schreef:naaiklusjes. Als ik goed mijn best doe en alle te lange rokken heb ingekort en alle te wijde rokken heb ingenomen, de losse stiksels weer heb vastgezet en knopen weer heb vastgemonteerd, mag ik van mezelf vanavond een nieuw rokje knippen.
Ik kan dat rokje wel op mijn buik schrijven. Ma kreeg een vriendin op de koffie, of ik please nog wat wilde bakken. Intussen heeft vriendin afgebeld, dus het baksel gaan we zelf maar opeten. Zusjelief kreeg de zoveelste betalingsherinnering, waarop we samen haar hele boekhouding en administratie maar op poten hebben gezet.Zita schreef:naaiklusjes. Als ik goed mijn best doe en alle te lange rokken heb ingekort en alle te wijde rokken heb ingenomen, de losse stiksels weer heb vastgezet en knopen weer heb vastgemonteerd, mag ik van mezelf vanavond een nieuw rokje knippen.
Hoe herkenbaar, de hele dag druk met van alles, en dan het gevoel hebben: "wat heb ik nou eigenlijk gedaan"Neeltje Jans schreef:Vanmorgen jongste naar het MKD gebracht, daarna wat geboodschapt. Vervolgens afwisselend achter de laptop en kinderspeelgoed uitzoeken, een volle vuilniszak weggegooid!
Daarna nog was opgevouwen, jongste weer opgehaald, oudste naar de ortho gebracht, intussen met jongste de resterende boodschappen gedaan, (o.a. aardappelen en aardbeien), oudste weer opgehaald, eten gekookt, en nu weer op de laptop.
Hoera een vrije dag!
MarthaMartha schreef:met twee logeetjes en onze kleine man -gewapend met paraplu's en regenhoes- naar Burgers zoo geweest: super!!!
het was enorm nat ja! maar gelukkig is er veel binnen te zien.huisman schreef:MarthaMartha schreef:met twee logeetjes en onze kleine man -gewapend met paraplu's en regenhoes- naar Burgers zoo geweest: super!!!
Heel Burgers Zoo was zeker veranderd in Burgers Ocean
jammer dat t zo regende joh, maar wel fijn dat er binnen ook zo veel te zien is!!!!MarthaMartha schreef:met twee logeetjes en onze kleine man -gewapend met paraplu's en regenhoes- naar Burgers zoo geweest: super!!!
het is echt super, ben al in verschillende dierentuinen geweest, maar deze is helemaal top!henriët schreef:jammer dat t zo regende joh, maar wel fijn dat er binnen ook zo veel te zien is!!!!MarthaMartha schreef:met twee logeetjes en onze kleine man -gewapend met paraplu's en regenhoes- naar Burgers zoo geweest: super!!!
Hier staat' ie ook op t lijstje... burgers zoo..
mooi! *noteert dit op het vakantielijstje;)MarthaMartha schreef:het is echt super, ben al in verschillende dierentuinen geweest, maar deze is helemaal top!henriët schreef:jammer dat t zo regende joh, maar wel fijn dat er binnen ook zo veel te zien is!!!!MarthaMartha schreef:met twee logeetjes en onze kleine man -gewapend met paraplu's en regenhoes- naar Burgers zoo geweest: super!!!
Hier staat' ie ook op t lijstje... burgers zoo..
Ik ben nog steeds lekker bezig!henriët schreef:lekker bezig geweest!
JolandaOudshoorn schreef:Ik ben nog steeds lekker bezig!henriët schreef:lekker bezig geweest!